Приказ основних података о документу

dc.creatorJednak, Bogdan
dc.date.accessioned2023-05-15T07:19:15Z
dc.date.available2023-05-15T07:19:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5148
dc.description.abstractОсобе с интелектуалном ометеношћу испољавају успорен и ограничен развој социјалних вештина који умногоме нарушава свакодневно функционисање и сам концепт квалитета живота. Циљ овог рада је да се прегледом доступне литературе стекне увид у специфичности развоја социјалних вештина код особа с интелектуалном ометеношћу, као и да се размотри ефикасност могућих начина тренига у овом домену. За претрагу литературе коришћен је Google Scholar и сервис Конзорцијум библиотека Србије за обједињену набавку – KOBSON. Претраживана је литература на српском, хрватском и енглеском језику. Анализом чланака били су обухваћени радови објављени у целости. У раду је указано на примену различитих интервенција социјалних вештина код особа с интелектуалном ометеношћу, а разматране су и њихове ефикасности у датим околностима. Будуће студије свакако треба да буду ослоњене на приказ ефикасности ових интервенција и јасну назнаку о научној заснованости сваке од њих.sr
dc.description.abstractPeople with intellectual disabilities exhibit a slow and limited development of social skills, which greatly impairs daily functioning and the very concept of quality of life. The aim of this work is to review the available literature to gain insight into the specifics of the development of social skills in people with intellectual disabilities, as well as to consider the effectiveness of possible training methods in this domain. For the literature search, Google Scholar and the service of the Consortium of Serbian Libraries for unified acquisition - KOBSON were used. Literature in Serbian, Croatian and English was searched. Articles published in their entirety were included in the analysis of articles. The paper pointed out the application of various social skills interventions for people with intellectual disabilities, and their effectiveness in the given circumstances was discussed. Future studies should certainly be based on the demonstration of the effectiveness of these interventions and a clear indication of the scientific dependence of each of them.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectсоцијалне вештинеsr
dc.subjectтренингsr
dc.subjectинтелектуална ометеностsr
dc.subjectsocial skillssr
dc.subjecttrainingsr
dc.subjectintellectual disabilitysr
dc.titleTrening socijalnih veština kod osoba s intelektualnom ometenošćusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage32
dc.citation.spage4
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5148
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу