Приказ основних података о документу

dc.creatorVuković, Mile
dc.date.accessioned2023-05-15T06:42:07Z
dc.date.available2023-05-15T06:42:07Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.isbn978-86-80113-67-8
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5140
dc.description.abstractNovija istraživanja u afaziologiji usmerena su na poboljšanje razumevanja oštećenja procesa i reprezentacija koje se nalaze u osnovi različitih tipova jezičkih zadataka. Saznanja bazirana na kognitivno neuropsihološkom pristupu značajno pomažu logopedima - afaziolozima u izdvajanju i definisanju jezičkog oštećenja koje treba tretirati kod afazičnog pacijenta. U ovom radu je razmatran značaj kognitivno neuropsihološkog pristupa u tretmanu afazija, na primeru tretmana leksičko-semantičkih deficita. Prikazan je način prepoznavanja prekida nekih kognitivnih operacija tokom procesiranja leksičkih jedinica i metod tretmana. Osim toga, iznete su i neke ideje o tome kako se ograničenja ovog pristupa možda mogu prevazići uz pomoć dokaza iz neuronauka, koji se tiču nervnih mehanizama oporavka i učenjasr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitationsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitacijisr
dc.subjecttretman afazijasr
dc.subjectkognitivno neuropsihološki pristupsr
dc.subjectleksičko-semantička oštećenjasr
dc.titleKognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazijasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage384
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage373
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/10301/bitstream_10301.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу