Приказ основних података о документу

dc.creatorPavličević, Sara
dc.date.accessioned2023-02-22T08:45:50Z
dc.date.available2023-02-22T08:45:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5046
dc.description.abstractПримена ране интервенције у свету је показала значајне резултате кроз имплементацију у пракси. Један од модела ране интервенције представља рана интервенција базирана на рутинама која у основи подразумева рад у природном окружењу кроз свакодневне рутинске активности породице. На нашим просторима оваква врста интервенције тек почиње да добија значај, те је сврха овог рада да приближи све њене позитивне ефекте у сврху постизања развојних циљева. Природно окружење представља најсигурније место за дечји развој уз стално присуство њихових родитеља који имају непревазиђен утицај на своју децу, који ни један стучњак не може да надомести. Пружањем подршке родитељима, ми, као стручњаци, уствари пружамо подршку деци, јер оснажујемо родитеље за рад и на тај начин повећавамо њихов осећај компетенције и знања. Резултати прикупљених истраживања су потврдили наведене исказе и доказали да рана интервенција базирана на рутинама има велике потенцијале за будућу праксу.sr
dc.description.abstractThe application of early intervention in the world has shown significant results through implementation in practice. One of the models of early intervention is early intervention based on routines, which basically involves working in the natural environment through the daily routine activities of the family. In our area, this type of intervention is just beginning to gain importance and the purpose of this paper is to bring closer all its positive effects in order to achieve development goals. The natural environment is the safest place for childrens development with the constant presence of their parents who have an unsurpassed impact on their children, which no expert can compensate. By providing support to parents, we, as experts, actually provide support to children, because we empower parents to work and thus increase their sense of competence and knowledge. The results of the collected research confirmed the above statements and proved that early intervention based on routines has great potential for future practice.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectрана интервенцијаsr
dc.subjectрутине у раној интервенцијиsr
dc.subjectRoutine based early interventionsr
dc.subjectFamily centered early interventionsr
dc.subjectFamily routinessr
dc.subjectearly interventionsr
dc.subjectroutines in early interventionssr
dc.titleEfikasnost programa rane intervencije zasnovane na rutinamasr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage41
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5046
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу