Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta
Samo za registrovane korisnike
2021
Master/Magistarski rad (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Вербално памћење је аспект памћења који се односи на вербално представљене информације. Циљ овог истраживања био је утврђивање способности вербалног памћења код деце предшколског узраста. Истраживање је спроведено на узорку од 20 испитаника узраста од 5 до 6 година мушког и женског пола. Способност вербалног памћења је испитивана Тестом за испитивање вербалног памћења, аутора С. Владисављевић. Резултати су показали су да не постоје статистички значајне разлике имеђу дечака и девојчица на задацима вербалног памћења. Поред тога, показало се да постоје статистички значајне разлике између петогодишњака и шестогодишњака, и то у корист шестогодишњака. Резултати су приказани табеларно и графички.
Verbal memory is an aspect of memory that refers to verbally presented information. The aim of this study was to determine the ability of verbal memory in preschool children. The research was conducted on a sample of 20 respondents aged 5 to 6 years, male and female. Verbal memory ability was tested by the Verbal Memory Test, by S. Vladisavljevic. The results showed that there were no statistically significant differences between boys and girls on verbal memory tasks. In addition, it was shown that there are statistically significant differences between five-year-olds and six-year-olds, in favor of six-year-olds. The results are presented in tables and graphs.
Ključne reči:
памћење / вербално памћење / истраживање / деца предшколског узраста / memory / verbal memory / research / preschool childrenIzvor:
2021, 6-51Kolekcije
Institucija/grupa
rFASPERTY - THES AU - Drobilović, Tamara PY - 2021 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4939 AB - Вербално памћење је аспект памћења који се односи на вербално представљене информације. Циљ овог истраживања био је утврђивање способности вербалног памћења код деце предшколског узраста. Истраживање је спроведено на узорку од 20 испитаника узраста од 5 до 6 година мушког и женског пола. Способност вербалног памћења је испитивана Тестом за испитивање вербалног памћења, аутора С. Владисављевић. Резултати су показали су да не постоје статистички значајне разлике имеђу дечака и девојчица на задацима вербалног памћења. Поред тога, показало се да постоје статистички значајне разлике између петогодишњака и шестогодишњака, и то у корист шестогодишњака. Резултати су приказани табеларно и графички. AB - Verbal memory is an aspect of memory that refers to verbally presented information. The aim of this study was to determine the ability of verbal memory in preschool children. The research was conducted on a sample of 20 respondents aged 5 to 6 years, male and female. Verbal memory ability was tested by the Verbal Memory Test, by S. Vladisavljevic. The results showed that there were no statistically significant differences between boys and girls on verbal memory tasks. In addition, it was shown that there are statistically significant differences between five-year-olds and six-year-olds, in favor of six-year-olds. The results are presented in tables and graphs. T1 - Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta EP - 51 SP - 6 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939 ER -
@mastersthesis{ author = "Drobilović, Tamara", year = "2021", abstract = "Вербално памћење је аспект памћења који се односи на вербално представљене информације. Циљ овог истраживања био је утврђивање способности вербалног памћења код деце предшколског узраста. Истраживање је спроведено на узорку од 20 испитаника узраста од 5 до 6 година мушког и женског пола. Способност вербалног памћења је испитивана Тестом за испитивање вербалног памћења, аутора С. Владисављевић. Резултати су показали су да не постоје статистички значајне разлике имеђу дечака и девојчица на задацима вербалног памћења. Поред тога, показало се да постоје статистички значајне разлике између петогодишњака и шестогодишњака, и то у корист шестогодишњака. Резултати су приказани табеларно и графички., Verbal memory is an aspect of memory that refers to verbally presented information. The aim of this study was to determine the ability of verbal memory in preschool children. The research was conducted on a sample of 20 respondents aged 5 to 6 years, male and female. Verbal memory ability was tested by the Verbal Memory Test, by S. Vladisavljevic. The results showed that there were no statistically significant differences between boys and girls on verbal memory tasks. In addition, it was shown that there are statistically significant differences between five-year-olds and six-year-olds, in favor of six-year-olds. The results are presented in tables and graphs.", title = "Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta", pages = "51-6", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939" }
Drobilović, T.. (2021). Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta. , 6-51. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939
Drobilović T. Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta. 2021;:6-51. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939 .
Drobilović, Tamara, "Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta" (2021):6-51, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939 .