rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procena verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta

Authorized Users Only
2021
Authors
Drobilović, Tamara
Master Thesis (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Вербално памћење је аспект памћења који се односи на вербално представљене информације. Циљ овог истраживања био је утврђивање способности вербалног памћења код деце предшколског узраста. Истраживање је спроведено на узорку од 20 испитаника узраста од 5 до 6 година мушког и женског пола. Способност вербалног памћења је испитивана Тестом за испитивање вербалног памћења, аутора С. Владисављевић. Резултати су показали су да не постоје статистички значајне разлике имеђу дечака и девојчица на задацима вербалног памћења. Поред тога, показало се да постоје статистички значајне разлике између петогодишњака и шестогодишњака, и то у корист шестогодишњака. Резултати су приказани табеларно и графички.
Verbal memory is an aspect of memory that refers to verbally presented information. The aim of this study was to determine the ability of verbal memory in preschool children. The research was conducted on a sample of 20 respondents aged 5 to 6 years, male and female. Verbal memory ability was tested by the Verbal Memory Test, by S. Vladisavljevic. The results showed that there were no statistically significant differences between boys and girls on verbal memory tasks. In addition, it was shown that there are statistically significant differences between five-year-olds and six-year-olds, in favor of six-year-olds. The results are presented in tables and graphs.
Keywords:
памћење / вербално памћење / истраживање / деца предшколског узраста / memory / verbal memory / research / preschool children
Source:
2021, 6-51
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4939
Collections
  • Master radovi / Master`s thesis
Institution/Community
rFASPER
TY  - THES
AU  - Drobilović, Tamara
PY  - 2021
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4939
AB  - Вербално памћење је аспект памћења који се односи на вербално представљене информације. Циљ овог истраживања био је утврђивање способности вербалног памћења код деце предшколског узраста. Истраживање је спроведено на узорку од 20 испитаника узраста од 5 до 6 година мушког и женског пола. Способност вербалног памћења је испитивана Тестом за испитивање вербалног памћења, аутора С. Владисављевић. Резултати су показали су да не постоје статистички значајне разлике имеђу дечака и девојчица на задацима вербалног памћења. Поред тога, показало се да постоје статистички значајне разлике између петогодишњака и шестогодишњака, и то у корист шестогодишњака. Резултати су приказани табеларно и графички.
AB  - Verbal memory is an aspect of memory that refers to verbally presented information. The aim of this study was to determine the ability of verbal memory in preschool children. The research was conducted on a sample of 20 respondents aged 5 to 6 years, male and female. Verbal memory ability was tested by the Verbal Memory Test, by S. Vladisavljevic. The results showed that there were no statistically significant differences between boys and girls on verbal memory tasks. In addition, it was shown that there are statistically significant differences between five-year-olds and six-year-olds, in favor of six-year-olds. The results are presented in tables and graphs.
T1  - Procena  verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta
EP  - 51
SP  - 6
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939
ER  - 
@mastersthesis{
author = "Drobilović, Tamara",
year = "2021",
abstract = "Вербално памћење је аспект памћења који се односи на вербално представљене информације. Циљ овог истраживања био је утврђивање способности вербалног памћења код деце предшколског узраста. Истраживање је спроведено на узорку од 20 испитаника узраста од 5 до 6 година мушког и женског пола. Способност вербалног памћења је испитивана Тестом за испитивање вербалног памћења, аутора С. Владисављевић. Резултати су показали су да не постоје статистички значајне разлике имеђу дечака и девојчица на задацима вербалног памћења. Поред тога, показало се да постоје статистички значајне разлике између петогодишњака и шестогодишњака, и то у корист шестогодишњака. Резултати су приказани табеларно и графички., Verbal memory is an aspect of memory that refers to verbally presented information. The aim of this study was to determine the ability of verbal memory in preschool children. The research was conducted on a sample of 20 respondents aged 5 to 6 years, male and female. Verbal memory ability was tested by the Verbal Memory Test, by S. Vladisavljevic. The results showed that there were no statistically significant differences between boys and girls on verbal memory tasks. In addition, it was shown that there are statistically significant differences between five-year-olds and six-year-olds, in favor of six-year-olds. The results are presented in tables and graphs.",
title = "Procena  verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta",
pages = "51-6",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939"
}
Drobilović, T.. (2021). Procena  verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta. , 6-51.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939
Drobilović T. Procena  verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta. 2021;:6-51.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939 .
Drobilović, Tamara, "Procena  verbalnog pamćenja kod dece predškolskog uzrasta" (2021):6-51,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4939 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB