rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu

Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context

Authorized Users Only
2021
Authors
Ivošević, Milena
Master Thesis (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Концепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација.
The concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations.
Keywords:
самоефикасност / потешкоће у менталном развоју / школски контекст / self-efficacy / mental development difficulties / school context
Source:
2021, 1-23
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4881
Collections
  • Master radovi / Master`s thesis
Institution/Community
rFASPER
TY  - THES
AU  - Ivošević, Milena
PY  - 2021
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4881
AB  - Концепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација.
AB  - The concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations.
T1  - Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu
T1  - Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context
EP  - 23
SP  - 1
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881
ER  - 
@mastersthesis{
author = "Ivošević, Milena",
year = "2021",
abstract = "Концепт самоефикасности представља процену појединца о сопственим способностима потребним да би се остварио одређени тип активности, као значајан фактор утиче на академска постигнућа, каријерна интересовања и доношење професионалних одлука, затим на социјални живот, а самим тим и на квалитет живота особа са тешкоћама у менталном развоју. У овом раду је приказан преглед радова који се баве испитивањем академске, каријерне, социјалне и самоефикасности у ваннаставним активностима код особа са тешкоћама у менталном развоју. Овај концепт је изузетно значајан и у процени способности које су неопходне за учење, извршавање радних задатака, као и остваривање социјалних релација., The concept of self-efficacy is an assessment of an individual's own abilities needed to accomplish a certain type of activity, as a significant factor, influences academic achievements, career interests and professional decision-making, then social life, and thus the quality of life of people with mental disabilities. This paper presents an overview of papers dealing with the examination of academic, career, social and self-efficacy in extracurricular activities in persons with mental disabilities. This concept is extremely important in the assessment of abilities that are necessary for learning, performing work tasks, as well as achieving social relations.",
title = "Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu, Self-efficiency of students with mental developmental difficulties in the school context",
pages = "23-1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881"
}
Ivošević, M.. (2021). Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu. , 1-23.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881
Ivošević M. Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu. 2021;:1-23.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881 .
Ivošević, Milena, "Samoefikasnost učenika sa teškoćama u mentalnom razvoju u školskom kontekstu" (2021):1-23,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4881 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB