rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Osobenosti jezičkih poremećaja kod dece sa promenama elektroencefalografskih aktivnosti

Authorized Users Only
2020
Authors
Aleksić, Marija
Master Thesis (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Код деце са специфчним језичким поремећајем се типично испољавају измењени обрасци развоја појединих лингвистичких категорија. Другим речима, долази до значајног кашњења и сметњи у развоју појединих елемената језичке структуре. Неки језички елементи могу бити развијенији од других. Слично томе, сметње у неким лингвистичким областима су израженије него у другим. Тако, на пример, нека деца имају већи дефцит на морфосинтаскичком плану, друга на фонолошком, а трећа у области лексикона. У раду је приказана повезаност неспецифчних промена електроенцефалографских активности и кашњења у развоју језичких способности код деце. Другим речима, спорији темпо развоја језичких способности може бити условљен неспецифчним променама ЕЕГ активности.
In children with a specific language disorder, altered patterns of development of certain linguistic categories are typically manifested. In other words, there is a significant delay and hindrance in the development of certain elements of the language structure. Some language elements may be more developed than others. Similarly, disturbances in some linguistic areas are more pronounced than in others. Thus, for example, some children have a greater deficit on the morphosynthetic level, others on the phonological level, and still others on the lexicon area. The paper observes the connection between non-specific changes in electroencephalographic activities and delays in the development of language abilities in children. In other words, the slower pace of development of language abilities may be conditioned by nonspecific changes in EEG activity.
Keywords:
jезички поремећаји / деца / еег активности / language disorders / children / eeg activities
Source:
2020, 3-51
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4838
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4838
Collections
  • Master radovi / Master`s thesis
Institution/Community
rFASPER
TY  - THES
AU  - Aleksić, Marija
PY  - 2020
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4838
AB  - Код деце са специфчним језичким поремећајем се типично испољавају измењени обрасци развоја појединих лингвистичких категорија. Другим речима, долази до значајног кашњења и сметњи у развоју појединих елемената језичке структуре. Неки језички елементи могу бити развијенији од других. Слично томе, сметње у неким лингвистичким областима су израженије него у другим. Тако, на пример, нека деца имају већи дефцит на морфосинтаскичком плану, друга на фонолошком, а трећа у области лексикона. У раду је приказана повезаност неспецифчних промена електроенцефалографских активности и кашњења у развоју језичких способности код деце. Другим речима, спорији темпо развоја језичких способности може бити условљен неспецифчним променама ЕЕГ активности.
AB  - In children with a specific language disorder, altered patterns of development of certain linguistic categories are typically manifested. In other words, there is a significant delay and hindrance in the development of certain elements of the language structure. Some language elements may be more developed than others. Similarly, disturbances in some linguistic areas are more pronounced than in others. Thus, for example, some children have a greater deficit on the morphosynthetic level, others on the phonological level, and still others on the lexicon area. The paper observes the connection between non-specific changes in electroencephalographic activities and delays in the development of language abilities in children. In other words, the slower pace of development of language abilities may be conditioned by nonspecific changes in EEG activity.
T1  - Osobenosti jezičkih poremećaja kod dece sa promenama elektroencefalografskih aktivnosti
EP  - 51
SP  - 3
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4838
ER  - 
@mastersthesis{
author = "Aleksić, Marija",
year = "2020",
abstract = "Код деце са специфчним језичким поремећајем се типично испољавају измењени обрасци развоја појединих лингвистичких категорија. Другим речима, долази до значајног кашњења и сметњи у развоју појединих елемената језичке структуре. Неки језички елементи могу бити развијенији од других. Слично томе, сметње у неким лингвистичким областима су израженије него у другим. Тако, на пример, нека деца имају већи дефцит на морфосинтаскичком плану, друга на фонолошком, а трећа у области лексикона. У раду је приказана повезаност неспецифчних промена електроенцефалографских активности и кашњења у развоју језичких способности код деце. Другим речима, спорији темпо развоја језичких способности може бити условљен неспецифчним променама ЕЕГ активности., In children with a specific language disorder, altered patterns of development of certain linguistic categories are typically manifested. In other words, there is a significant delay and hindrance in the development of certain elements of the language structure. Some language elements may be more developed than others. Similarly, disturbances in some linguistic areas are more pronounced than in others. Thus, for example, some children have a greater deficit on the morphosynthetic level, others on the phonological level, and still others on the lexicon area. The paper observes the connection between non-specific changes in electroencephalographic activities and delays in the development of language abilities in children. In other words, the slower pace of development of language abilities may be conditioned by nonspecific changes in EEG activity.",
title = "Osobenosti jezičkih poremećaja kod dece sa promenama elektroencefalografskih aktivnosti",
pages = "51-3",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4838"
}
Aleksić, M.. (2020). Osobenosti jezičkih poremećaja kod dece sa promenama elektroencefalografskih aktivnosti. , 3-51.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4838
Aleksić M. Osobenosti jezičkih poremećaja kod dece sa promenama elektroencefalografskih aktivnosti. 2020;:3-51.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4838 .
Aleksić, Marija, "Osobenosti jezičkih poremećaja kod dece sa promenama elektroencefalografskih aktivnosti" (2020):3-51,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4838 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB