Приказ основних података о документу

dc.creatorVesić, Aleksandra
dc.date.accessioned2022-10-05T10:43:12Z
dc.date.available2022-10-05T10:43:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4796
dc.description.abstractРад представља анализу радова који се односе на стратегије подршке у оквиру програма ране интервенције, утицај истих на развој детета и његову функционалност у свакодневним активностима живота детета и породице. Фокус рада је стављен на стратегије, технике и методе које се користе у реализацији програма подршке кроз ране интервенције, а које су значајна подршка родитељима деце са сметњама у развоју и инвалидитетом. У раду се налазе и прикази истраживачких радова споведених у Србији и Хрватској који су се бавили видовима подршке, стратегијама и тактикама које добијају родитељи/старатељи деце са сметњама у развој и инвалидитетом у оквиру програма ране интервенције. У завршном делу рада, компаративном анализом добијених резултата изабраних радова и прегледом научне литературе, изнела сам статистички позитивне исходе програма ране интервенције, важност ангажовања родитеља у истом и значај статегија и метода које се користе у раду, а којима се утиче на оптималан развој детета и повећање компетенција родитеља чиме се, опет, позитивно утиче на дете.sr
dc.description.abstractThis paper describes the program of early intervention, its effect on the child’s development and capabilities in everyday activities as well as the parents’ role in it. The focus of this essay is on strategies, techniques and methods which are used in the program of early intervention, that offer great support to the parents of impaired and disabled children. In addition, the paper gives a detailed description of the research on the support offered to such families in the program and its results carried out on the territory of Serbia/Croatia. In the essay’s conclusion which is based on information obtained by comparative analysis of the chosen research papers and scientific literature, I have highlighted the pros of the program of early intervention, the importance of parents’ cooperation in it, as well as the strategies and methods that can be used to aid the child’s development and help raise the parents’ competency and awareness to further help the child.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectchildren with developmental disabilitiessr
dc.subjectsupportsr
dc.subjectearly interventionsr
dc.subjectfamilysr
dc.subjectplan podrškesr
dc.subjectsupport plansr
dc.titleStrategije podrške u ranoj intervencijisr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage50
dc.citation.spage2
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4796
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу