Приказ основних података о документу

dc.creatorZarić, Marija
dc.date.accessioned2022-09-22T10:00:17Z
dc.date.available2022-09-22T10:00:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4774
dc.description.abstractДом као васпитно – образовна установа има веома важно место у васпитно – образовном систему у нашој земљи. Главни учесници у ученичком дому јесу ученици и васпитачи, а квалитет њихове међусобне интеракције и комуникације су једни од битнијих фактора који утичу на успешност интерната као и васпитно – образовног процеса. Компетенције васпитача су од круцијалног значаја, јер он мора водити ученика кроз све етапе васпитања али исто треба на властитом примеру едуковати ученике доброј и правилној комуникацији, толеранцији, разумевању и поштовању људи у свом окружењу. Такође, васпитач има задатак да створи позитивну социоемоционалну климу у групи, јер она веома утиче на правилан развој самосталне јединке која је спремна за даљи живот и рад. Рад се бави компетенцијом васпитача и њиховим утицајем на стварање позитивне социоемоционалне климе у домовима, односно интернатима. Теоријском анализом радова који су у корелацији са темом мастер рада, дошло се до закључка да васпитачи имају значајну улогу у формирању позитивне климе у домовима.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectкомпетенције васпитачаsr
dc.subjectдомска култураsr
dc.subjectсоциоемоционална климаsr
dc.titleKompetencije vaspitača u kreiranju socioemocinalne klime u domovima/internatimasr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage52
dc.citation.spage7
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4774
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу