Приказ основних података о документу

Bibliotherapy in a School Context

dc.creatorĐorđević, Mirjana
dc.creatorGlumbić, Nenad
dc.creatorBrojčin, Branislav
dc.date.accessioned2022-07-19T10:05:42Z
dc.date.available2022-07-19T10:05:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn0354-3293
dc.identifier.issn2217-8082(eISSN)
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4705
dc.description.abstractCilj biblioterapije je pružanje pomoći čitao- cu da kroz knjigu razume i prebrodi poteškoće sa kojima se susreće. Ona se može primenjivati u različitim kon- tekstima. Ukoliko se primenjuje u školskom okruženju, govorimo o razvojnoj biblioterapiji. Cilj ovog rada je da se opišu osnovne faze razvojne biblio- terapije, predstave rezultati istraživanja koji ukazuju na efikasnost njene primene u školskom kontekstu, kao i rezultati istraživanja koji govore o sklonosti nastav- nika i saradnika da se opredele za ovu tehniku u radu sa učenicima. S obzirom na to da se ova tehnika smatra jednostavnom, ekonomičnom i efikasnom intervencijom, a da se neki nastavnici i saradnici ne usuđuju da je primenjuju jer im nedostaju potrebna znanja i veštine, uključivanje biblio- terapije u fakultetske programe obuke moglo bi doprineti povećanoj spremnosti profesionalaca da je koriste kako bi pomogli učenicima da se suoče sa izazovima na razvojno primeren način.sr
dc.description.abstractThe goal of bibliotherapy is to use a book to help the reader understand and overcome the difficulties he or she is facing. It can be applied in different contexts. If it is applied in a school environment, we are talking about developmental bibliotherapy. The aim of this paper is to describe the basic stages of developmental bibliotherapy, to present the results of research that indicate the effectiveness of its application, as well as the results of research that refer to the inclination of teachers and associates to opt for this technique. Given that this technique is considered to be a simple, cost-effective, and efficient intervention, and that some teachers and associates do not venture to apply it because they lack the necessary knowledge and skills, the inclusion of bibliotherapy in college training programs could contribute to the increased readiness of professionals to use it in order to help children face challenges in a developmentally appropriate manner.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherFilozofski fakultet Univerziteta u Prištini Kosovska Mitrovicasr
dc.relationРад је финансиран од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије, број уговора 451-03- 68/2022-14 од 17. 01. 2022sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištinisr
dc.subjectnastavnicsr
dc.subjectrazvojna biblioterapijasr
dc.subjectupotreba knjigesr
dc.subjectteacherssr
dc.subjectdevelopmental bibliotherapysr
dc.subjectuse of booksr
dc.titleBiblioterapija u školskom kontekstusr
dc.titleBibliotherapy in a School Contextsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-NC-SAsr
dc.citation.epage283
dc.citation.spage271
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/8573/gttitizt.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4705
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу