Приказ основних података о документу

dc.creatorĐukić, Nerandža
dc.date.accessioned2022-07-18T12:26:59Z
dc.date.available2022-07-18T12:26:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4695
dc.description.abstractСтилови учења се односе на способност људи да усвајају информације и уче на различите начине. Такође се указује и на потребу да ученици упознају сопствени стил учења, јер, као што је познато, боље познавање себе – својих јаких страна – омогућава ученику да их користи у превладавању слабости у школском учењу, да у целини оствари већи школски успех. Отуда се посебно наглашава важност познавања сопственог – јединственог стила учења као кључног фактора успешног учења. Општи циљ истраживања јесте да се утврде стилови учења и поучавања код деце која похађају редовну основну школу и школу за оштећене слухом-наглуве. Узорак истраживања чинило је 30 испитаника, односно 15 учитеља и наставника који предају у редовној школи и 15 дефектолога који предају у школи за глуве и наглуве. За потребе истраживања дизајниран је посебан упитник који се односио на утврђивање стилова учења и поучавања. Упитник се састојао од 10 питања. Коришћена је и Листа снимања атмосфере у учионици преузета из Приручника за самовредновање и вредновање рада школе. Резултати истраживања указују да постоји разлика у стиловима учења и поучавања наставника и дефектолога у односу на тип школе у којој раде и у односу на разред у којем предају.sr
dc.description.abstractLearning refers to cognitive processes. Its essential point is that it is a process thatleads to some changes. The term learning styles refers to how different people adopt and learn information in different ways. It also point to the need for students to learn their own learning syle, because, as is known, a better knowledge of oneself – its strong sides – enables the student to use them to overcome the weaknesses in school learning, and to achive greater school success overall. Hence, the importance of knowing one’s own – a unique style as a key factor for successful learning is particulary emphasized. The overall aim of the research is to determine the learning and teaching styles of children attending regular primary school and school for hearing impaired. The survey sample consisted of 30 respondents, ie 15 teachers who teach in the regular school and 15 defectologists who teach in the school for deaf and hearing impaired. For the research needs, a special questionnaire was devoted to indentifying learning and teaching styles. The questionnaire consisted of 10 questions. The Recruiting List of the atmosphere in the classroom was taken from the Handbook for Self-Evaluation and Evaluation of School work. The results of the research indicate that there is a difference in the learning and teaching styles of teachers and defectologists in relation to the type of school in which they work and in relation to the class in which they teach.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectстилови учењаsr
dc.subjectглуви и наглувиsr
dc.subjectредовна школаsr
dc.subjectшкола за оштећене слухомsr
dc.subjectlearning stylessr
dc.subjectdeaf and hearing impairedsr
dc.subjectregular schoolsr
dc.subjectschool for hearing disabilitiessr
dc.titleStilovi učenja i poučavanja kod gluvih i nagluvihsr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage92
dc.citation.spage5
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4695
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу