Приказ основних података о документу

dc.creatorBiočanin, Katarina
dc.date.accessioned2022-07-18T12:23:24Z
dc.date.available2022-07-18T12:23:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4690
dc.description.abstractГовор је једно од најважнијих средстава социјализације и подстицања психолошког развоја у целини. Помоћу говора дете идентификује, диференцира и организује свет око себе, проширујући га и ван опажајног домена. Код деце са развојним језичким поремећајима јављају се сметње на плану разумевања, употребе и изражавања језика. Сметње се могу испољити у једној или свим областима језичке структуре: фонологији, семантици, морфологији, синтакси и прагматици. Пошто је фонација је у суштини интегрална функција целокупног организма поставља се питање какав је квалитет гласа деце са дијагнозом развојног језичког поремећаја. Узорак: Истраживање је обухватиоло 30 испитаника од тога 21 испитаник мушког пола и 9 испитаника женског пола. Сви испитаници су били узраста 4 до 9 година. Метод: Инструмент коришћен за прикупљање података у овом истраживању је Брзи скрининг гласа (Lee, Stemple i Glaze, 2003.) Резултати: Овим истраживањем закључује се да се код деце са развојним језичким поремећајем јављају и поремећаји гласа.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectразвојни језички поремећајsr
dc.subjectквалитет гласаsr
dc.subjectдецаsr
dc.titleProcena kvaliteta dečijeg glasasr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage71
dc.citation.spage4
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4690
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу