Приказ основних података о документу

dc.creatorVasić, Suzana
dc.date.accessioned2022-07-18T11:29:18Z
dc.date.available2022-07-18T11:29:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4675
dc.description.abstractКомпетенције наставника подразумевају знања и вештине које су им потребне за обављање послова који се од њих очекују. Од пресудног значаја за инклузивно образовање деце са сметњама у развоју су ставови наставника. Циљ истраживања био је утврдити како наставници процењују важност компетенција за обављање кључних послова у раду са ученицима са сметњама у развоју. Узорком је обухваћено 50 наставника ОШ „Стојан Новаковић― у Блацу. За прикупљање података коришћен је инструмент који се састоји из три дела. Први део упитника чине питања о социодемографским карактеристикама испитаника. Други део је упитник о интринзичној и екстринзичној мотивацији. Трећи део се односи на питања за процену важности компетенција наставника за обављање кључних послова у раду са ученицима са сметњама у развоју. Резултати су показали да наставници процењују да су у раду са децом са сметњама у развоју најважније компетенције за извођење наставе. На процену важности компетенција наставника за обављање кључних послова у раду са ученицима са сметњама у развоју највећи утицај има унутрашња мотивација испитаника.sr
dc.description.abstractTeacher competencies include knowledge and skills they need to perform the tasks that are expected of them. The most important for inclusive education of children with disabilities are teachers’ attitudes. The goal of this research was to determine how teachers assess the importance of competencies for performing key work in working with students with disabilities. The sample included 50 teachers of Elementary school ―Stojan Novakovic‖ in Blace. A questionnaire consisting of three parts was used to collect data. The first part of questionnaire consists of questions about the socio-demographic characteristics of the respondents. The second part presents a questionnaire about intrinsic motivation. The third part relates to a questionnaire for evaluating the importance of teachers’ competencies for performing key work in working with students with disabilities. The results showed that teachers estimate that in work with children with disabilities performing teaching are the most important. Respondents’ intrinsic motivation had the greatest impact on their assessment of the importance of teachers’ competencies for performing key work in working with children with disabilities.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectкомпетенције наставникаsr
dc.subjectкључни пословиsr
dc.subjectмотивацијаsr
dc.subjectteachers’ competenciessr
dc.subjectkey worksr
dc.subjectmotivationsr
dc.titleNastavnička procena važnosti kompetencija za obavljanje ključnih poslova u radu sa učenicima sa smetnjama u razvojusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage71
dc.citation.spage5
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4675
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу