Приказ основних података о документу

dc.creatorVasojević, Žaklina
dc.date.accessioned2022-07-18T11:09:32Z
dc.date.available2022-07-18T11:09:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4652
dc.description.abstractНиво стеченог знања током школовања, школски успех или ниво стручности су важни фактори у животу појединца. Стечено знање током школовања се оцењује, а оцењивање служи како би се проценило знање ученика, као и за утврђивање и приказивање њиховог успеха, односно неуспеха у учењу. Основни циљ овог истраживања је утврдити да ли постоји повезаност између школског успеха и става ученика према нумеричком оцењивању. Узорак је чинило 130 ученика. Узорак је приликом обраде података, био груписан према учениковом успеху на претходном полугодишту, полу и разреду који похађа. Истраживање је реализовано техником анкетирања. За прикупљање потребних података коршћен је Упитник који у уводном делу садржao пет питања, која се односе на основне податке о ученику (датум рођења; пол; назив школе; разред и одељење; успех). Основни део упитника садржао је 16 питања која су се односила на организацију наставе и оцењивања. Истраживање је показало да су девојчице имале бољи однос према школи, наставном плану и програму као и према оцењивању од дечака. Ученици трећег и четвртог разреда имали су нешто лошији однос према наставном плану и програму. Утврђено је да постоји статистички значајан утицај узраста ученика на однос према наставном плану и програму. Ово истраживање је показало и то да ученици који похађају други разред имају статистички значајно позитиван однос према школи од ученика који похађају трећи и четврти разред. Примећено је да ученици са врло добрим успехом имају најлошији однос према школи, док ученици са недовољним успехом имају најбољи однос према школи. Показало се да школски успех не утиче значајно на став ученика према оцењивању, и да деца са довољним успехом имају најбољи однос према оцењивању.sr
dc.description.abstractThe level of knowledge acquired during schooling, academic achievement or level of expertise are important factors in an individual's life. The knowledge acquired during their studies is estimated and the evaluation serves to assess students' knowledge, as well as for determining and displaying their success or failure in learning. The main aim of this research is to determine whether there is a correlation between academic achievement and attitude of pupils towards numerical assessment. The sample consisted of 130 students. The sample in the processing of data was grouped according to the student's success in the previous half year, gender and class to attend. The survey was conducted with interviewing technique. To gather the necessary data strictly held the questionnaire contained in the introductory part of the five questions, which relate to the basic information about the student (date of birth; sex; school name, class and division; success). The main part of the questionnaire contained 16 questions pertaining to the organization of teaching and assessment. Research has shown that girls have a better attitude toward school, the curriculum, as well as to the evaluation than the boys. Students of the third and fourth grades had slightly worse attitude towered the curriculum. It was found that there is a statistically significant effect of age on students attitude towered the curriculum. This research has shown that students who attend second grade have significantly positive attitude towards school than students attending third and fourth grade. It has been observed that students with very good success have the worst attitude towards school, while students with insufficient success have the best attitude towards school. It turned out that the school success does not significantly affect students' attitudes to assessment, and that children with sufficient success to have the best attitude towered the assessment.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectшколски успехsr
dc.subjectставsr
dc.subjectнумеричко оцењивањеsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectшколаsr
dc.subjectacademic achievementsr
dc.subjectattitudesr
dc.subjectnumerical evaluationsr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectschoolsr
dc.titleKorelacija školskog uspeha i stava učenika prema numeričkom ocenjivanjusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage57
dc.citation.spage2
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4652
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу