rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Efekti primene teacch programa na razvoj komunikacije kod dece sa autizmom

Authorized Users Only
2018
Authors
Dobrić, Jovana
Master Thesis (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Функционална комуникација подразумева поседовање комуникационих вештина неопходних за иницирање и одржавање дневних интеракција у природном окружењу и условљена је, како индивидуалним способностима, тако и специфичним захтевима окружења типичног за индивидуу и представља један од најзначајнијих аспеката адаптивног функционисања. Особе са аутизмом испољавају дефиците у области вербалне и невербалне комуникације, односно дефиците функционалне комуникације који значајно утичу на њихово адаптивно функционисање. Предмет овог рада су ефекти примене TEACCH програма на развој комуникације код деце са аутизмом. Циљ овог рада је утврђивање ефикасности и делотворности TEACCH програма код ове популације деце. Основни задатак рада је испитивање успешности развоја комункације код деце са аутизмом приликом примене овог програма. У оквиру овог рада постављена је хипотеза да ће се способности комуникације код деце са аутизмом боље развијати под утицајем примене овог програма. У раду ће бити описана ус...пешност примене TEACCH програма код деце са аутизмом кроз приказ и преглед студија случајева, то јест деце са аутизмом код којих је овај програм примењиван у одређеном временском периоду. Након приказа и анализе резултата биће изведени одређени закључци.

Keywords:
аутизам / аугментативна и алтернативна комуникација / поремећаји комуникације / TEACCH програм
Source:
2018, 1-77
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4594
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4594
Collections
  • Master radovi / Master`s thesis
Institution/Community
rFASPER
TY  - THES
AU  - Dobrić, Jovana
PY  - 2018
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4594
AB  - Функционална комуникација подразумева поседовање комуникационих вештина неопходних за иницирање и одржавање дневних интеракција у природном окружењу и условљена је, како индивидуалним способностима, тако и специфичним захтевима окружења типичног за индивидуу и представља један од најзначајнијих аспеката адаптивног функционисања. Особе са аутизмом испољавају дефиците у области вербалне и невербалне комуникације, односно дефиците функционалне комуникације који значајно утичу на њихово адаптивно функционисање.
Предмет овог рада су ефекти примене TEACCH програма на развој комуникације код деце са аутизмом. Циљ овог рада је утврђивање ефикасности и делотворности TEACCH програма код ове популације деце. Основни задатак рада је испитивање успешности развоја комункације код деце са аутизмом приликом примене овог програма. У оквиру овог рада постављена је хипотеза да ће се способности комуникације код деце са аутизмом боље развијати под утицајем примене овог програма. У раду ће бити описана успешност примене TEACCH програма код деце са аутизмом кроз приказ и преглед студија случајева, то јест деце са аутизмом код којих је овај програм примењиван у одређеном временском периоду.  Након приказа и анализе резултата биће изведени одређени закључци.
T1  - Efekti primene teacch programa na razvoj komunikacije kod dece sa autizmom
EP  - 77
SP  - 1
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4594
ER  - 
@mastersthesis{
author = "Dobrić, Jovana",
year = "2018",
abstract = "Функционална комуникација подразумева поседовање комуникационих вештина неопходних за иницирање и одржавање дневних интеракција у природном окружењу и условљена је, како индивидуалним способностима, тако и специфичним захтевима окружења типичног за индивидуу и представља један од најзначајнијих аспеката адаптивног функционисања. Особе са аутизмом испољавају дефиците у области вербалне и невербалне комуникације, односно дефиците функционалне комуникације који значајно утичу на њихово адаптивно функционисање.
Предмет овог рада су ефекти примене TEACCH програма на развој комуникације код деце са аутизмом. Циљ овог рада је утврђивање ефикасности и делотворности TEACCH програма код ове популације деце. Основни задатак рада је испитивање успешности развоја комункације код деце са аутизмом приликом примене овог програма. У оквиру овог рада постављена је хипотеза да ће се способности комуникације код деце са аутизмом боље развијати под утицајем примене овог програма. У раду ће бити описана успешност примене TEACCH програма код деце са аутизмом кроз приказ и преглед студија случајева, то јест деце са аутизмом код којих је овај програм примењиван у одређеном временском периоду.  Након приказа и анализе резултата биће изведени одређени закључци.",
title = "Efekti primene teacch programa na razvoj komunikacije kod dece sa autizmom",
pages = "77-1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4594"
}
Dobrić, J.. (2018). Efekti primene teacch programa na razvoj komunikacije kod dece sa autizmom. , 1-77.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4594
Dobrić J. Efekti primene teacch programa na razvoj komunikacije kod dece sa autizmom. 2018;:1-77.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4594 .
Dobrić, Jovana, "Efekti primene teacch programa na razvoj komunikacije kod dece sa autizmom" (2018):1-77,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4594 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB