Приказ основних података о документу

dc.creatorPopović-Ćitić, Branislava
dc.creatorBukvić Branković, Lidija
dc.creatorStojanović, Marija
dc.creatorKovačević-Lepojević, Marina
dc.creatorParaušić, Ana
dc.creatorKovačević, Milica
dc.date.accessioned2022-05-11T10:44:43Z
dc.date.available2022-05-11T10:44:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-80712-45-1
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4512
dc.description.abstractProces socijalnoemocionalnog učenja ocenjuje se važnim faktorom akademskog postignuća, pozitivnog socijalnog ponašanja i adekvatnog emocionalnog funkcionisanja učenika. Uvažavajući značaj primene nastavnih praksi koje promovišu socijalnoemocionalno učenje, realizovano je istraživanje sa ciljem procene mogućnosti korišćenja nastavnih praksi u uslovima pandemijskog obrazovanja, i to onih koje su primarno usmerene na pozitivne socijalne interakcije. Na uzorku od 817 nastavnika osnovnih škola, primenom anketnog upitnika, utvrđeno je da nastavnici uspešno i na redovnom nivou primenjuju prakse zasnovane na toplini i podršci, te odgovarajućem jeziku nastavnika, dok nešto ređe i sa manje uspeha koriste prakse vezane za disciplinu orijentisanu na učenike, kao i one koje su usmerene na odgovornost i izbor. Sve nastavne prakse u većoj meri praktikuju nastavnici razredne nastave u odnosu na predmetne nastavnike. Zaključuje se da prakse koje promovišu socijalnoemocionalno učenje jesu prisutne u obrazovnovaspitnom radu tokom pandemije, ali da prostor za njihovo unapređenje, primarno kroz razvijanje kompetencija nastavnika za primenu tehnika socijalnoemocionalnog učenja, postoji.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultetsr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.relationRad je rezultat rada na projektu „Prevencija rizičnih ponašanja kod dece i omladine u Srbiji kroz sport i edukaciju – naredni koraci: preporuke za implementaciju projektnih aktivnosti tokom i nakon epidemije COVID-19“ koji je sproveo CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji.
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceObrazovanje u vreme krize i kako daljesr
dc.subjectsocioemocionalno učenjesr
dc.subjectnastavne praksesr
dc.subjectpandemijsko obrazovanjesr
dc.titleNastavne prakse koje promovišu socijalno-emocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanjasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage130
dc.citation.spage125
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/7747/Brankica.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4512
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу