rFASPER - Репозиторијум Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију
Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nasilje u školama

School violence

Thumbnail
2008
Untitled16.pdf (1.945Mb)
Аутори
Mentus, Tatjana
Остала ауторства
Matejić-Đuričić, Zorica
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
U ovom radu su razmatrani oblici nasilja u školama u Srbiji. Prikazani su rezulati istraživanja koja govore o relacijama i razmerama te pojave. Teorijski su analizirani mogući uzroci nasilja u školama i posledice do kojih ono dovodi. Studija ukazuje na značaj sprovođenja evaluacije preventivnih programa za suzbijanje ove pojave imajući u vidu sadašnje nepovoljne društveno-političke okolnosti.
In this article various types of bullying and its characteristics in schools in Serbia were examined. Results of the previous research of developmental aspect and frequencies of this feature were considered. Psychosocial characteristics of and implications for bullies and victims are discussed. Estimation of the prevalence of bullying in school children maintained the evaluation studies of preventive programs in order to decrease bullying among scholars regarding the current unfavorable social-political context.
Кључне речи:
nasilje / vršnjačko nasilje / učenik / nastavnik / škola / društvo / bullying / peer bullying / student / teacher / school / society
Извор:
Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008, 2008, 223-234
Издавач:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-80113-70-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4456
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4456
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Институција/група
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Mentus, Tatjana
PY  - 2008
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4456
AB  - U ovom radu su razmatrani oblici nasilja u školama u Srbiji. Prikazani
su rezulati istraživanja koja govore o relacijama i razmerama
te pojave. Teorijski su analizirani mogući uzroci nasilja u školama i
posledice do kojih ono dovodi. Studija ukazuje na značaj sprovođenja
evaluacije preventivnih programa za suzbijanje ove pojave imajući u
vidu sadašnje nepovoljne društveno-političke okolnosti.
AB  - In this article various types of bullying and its characteristics in
schools in Serbia were examined. Results of the previous research of
developmental aspect and frequencies of this feature were considered.
Psychosocial characteristics of and implications for bullies and victims
are discussed. Estimation of the prevalence of bullying in school children maintained the evaluation studies of preventive programs
in order to decrease bullying among scholars regarding the current
unfavorable social-political context.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008
T1  - Nasilje u školama
T1  - School violence
EP  - 234
SP  - 223
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4456
ER  - 
@conference{
author = "Mentus, Tatjana",
year = "2008",
abstract = "U ovom radu su razmatrani oblici nasilja u školama u Srbiji. Prikazani
su rezulati istraživanja koja govore o relacijama i razmerama
te pojave. Teorijski su analizirani mogući uzroci nasilja u školama i
posledice do kojih ono dovodi. Studija ukazuje na značaj sprovođenja
evaluacije preventivnih programa za suzbijanje ove pojave imajući u
vidu sadašnje nepovoljne društveno-političke okolnosti., In this article various types of bullying and its characteristics in
schools in Serbia were examined. Results of the previous research of
developmental aspect and frequencies of this feature were considered.
Psychosocial characteristics of and implications for bullies and victims
are discussed. Estimation of the prevalence of bullying in school children maintained the evaluation studies of preventive programs
in order to decrease bullying among scholars regarding the current
unfavorable social-political context.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008",
title = "Nasilje u školama, School violence",
pages = "234-223",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4456"
}
Mentus, T.. (2008). Nasilje u školama. in Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 223-234.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4456
Mentus T. Nasilje u školama. in Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008. 2008;:223-234.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4456 .
Mentus, Tatjana, "Nasilje u školama" in Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008 (2008):223-234,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4456 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму rFASPER | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму rFASPER | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB