rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini

Effective school&based conduct disorders prevention programs

Thumbnail
2008
Untitled11.pdf (1.994Mb)
Authors
Popović-Ćitić, Branislava
Contributors
Matejić-Đuričić, Zorica
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Identifikovanje potvrđeno efektivnih programa je od suštinskog značaja za uspeh prevencije poremećaja ponašanja dece i omladine. U radu su opisani kriterijumi i kategorije za ocenu efektivnosti empirijski- zasnovanih preventivnih programa koji su identifikovani od strane pet državnih ili nevladinih organizacija SAD koje obezbeđuju kredibilne naučno-zasnovane procene efektivnosti preventivnih programa. Takođe, prezentovane su ključne karakteristike pet baza naučno- potvrđenih preventivnih programa koji su dizajnirani za potrebe redukcije ili eliminacije poremećaja ponašanja i rizičnih faktora za koje je potvrđeno da stoje u vezi sa tim poremećajima.
Identifying programs that have been proven effective is essential to successful preventing youth problem behavior. This article provides descriptions of the set of rating categories and criteria for effective evidence-based prevention programs that have been identified by five federal and non-government US agencies who are most widely recognized as offering credible science-based assessments of prevention programs effectiveness. Also, the major characteristics of five database of scientifically-proven effective prevention programs designed to reduce or eliminate problem behavior and risk factors identified as predictive of these problems were presented.
Keywords:
prevencija / preventivni programi / efektivnost programa / školski programi prevencije / poremećaji ponašanja / prevention / prevention programs / program effectiveness / school-based prevention programs / problem behavior
Source:
Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008, 2008, 155-167
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-80113-70-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4455
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Popović-Ćitić, Branislava
PY  - 2008
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4455
AB  - Identifikovanje potvrđeno efektivnih programa je od suštinskog
značaja za uspeh prevencije poremećaja ponašanja dece i omladine.
U radu su opisani kriterijumi i kategorije za ocenu efektivnosti empirijski-
zasnovanih preventivnih programa koji su identifikovani od
strane pet državnih ili nevladinih organizacija SAD koje obezbeđuju
kredibilne naučno-zasnovane procene efektivnosti preventivnih programa.
Takođe, prezentovane su ključne karakteristike pet baza naučno-
potvrđenih preventivnih programa koji su dizajnirani za potrebe
redukcije ili eliminacije poremećaja ponašanja i rizičnih faktora za
koje je potvrđeno da stoje u vezi sa tim poremećajima.
AB  - Identifying programs that have been proven effective is essential
to successful preventing youth problem behavior. This article provides
descriptions of the set of rating categories and criteria for effective
evidence-based prevention programs that have been identified
by five federal and non-government US agencies who are most
widely recognized as offering credible science-based assessments of
prevention programs effectiveness. Also, the major characteristics of
five database of scientifically-proven effective prevention programs
designed to reduce or eliminate problem behavior and risk factors
identified as predictive of these problems were presented.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008
T1  - Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini
T1  - Effective school&based conduct disorders prevention programs
EP  - 167
SP  - 155
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455
ER  - 
@conference{
author = "Popović-Ćitić, Branislava",
year = "2008",
abstract = "Identifikovanje potvrđeno efektivnih programa je od suštinskog
značaja za uspeh prevencije poremećaja ponašanja dece i omladine.
U radu su opisani kriterijumi i kategorije za ocenu efektivnosti empirijski-
zasnovanih preventivnih programa koji su identifikovani od
strane pet državnih ili nevladinih organizacija SAD koje obezbeđuju
kredibilne naučno-zasnovane procene efektivnosti preventivnih programa.
Takođe, prezentovane su ključne karakteristike pet baza naučno-
potvrđenih preventivnih programa koji su dizajnirani za potrebe
redukcije ili eliminacije poremećaja ponašanja i rizičnih faktora za
koje je potvrđeno da stoje u vezi sa tim poremećajima., Identifying programs that have been proven effective is essential
to successful preventing youth problem behavior. This article provides
descriptions of the set of rating categories and criteria for effective
evidence-based prevention programs that have been identified
by five federal and non-government US agencies who are most
widely recognized as offering credible science-based assessments of
prevention programs effectiveness. Also, the major characteristics of
five database of scientifically-proven effective prevention programs
designed to reduce or eliminate problem behavior and risk factors
identified as predictive of these problems were presented.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008",
title = "Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini, Effective school&based conduct disorders prevention programs",
pages = "167-155",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455"
}
Popović-Ćitić, B.. (2008). Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini. in Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 155-167.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455
Popović-Ćitić B. Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini. in Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008. 2008;:155-167.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455 .
Popović-Ćitić, Branislava, "Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini" in Zbornik radova - „ Poremećaji ponašanja u sistemu obrazovanja “,Zlatibor,2008 (2008):155-167,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4455 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB