Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu
Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Elektronsko učenje (eLearning) je učenje uz pomoć kompjutera, a
sve češće se ovaj termin vezuje za učenje uz pomoć Interneta. Danas
se govori o dva modela elektronskog učenja. Prvi je online učenje, a
drugi, mobilno učenje ili m-leraning. Obrazovnim institucijama nameću
se novi zahtevi koji se odnose na univerzalni dizajn elektronskog
učenja, a koji zahtevaju i zadovoljenje određenih standarda što
znači, da se za bilo koji oblik elektronskog učenja (putem telefona,
televizije, videa, kompjutera, Interneta) mora obezbediti jednak pristup,
jednaki uslovi korišćenja i jednak uticaj. Da bi se u potpunosti
obezbedili jednaki uslovi za gluvu i nagluvu decu preporučuje se korišćenje
pomoćne tehnologije koja pruža daleko veće mogućnosti.
Electronic learning (eLearning) is learning using a computer; this
term is more and more used for learning using the Internet. Today
we talk about two models of electronic learning – first is online
learning and the second mobile learning or m-learning. New
requirements are placed on education institutions regarding
universal design of electronic learning requiring certain standards to
be met, meaning that for any form of electronic learning (by phone,
television, video, computer, Internet) equal access, equal conditions
and equal influence must be provided. To really provide equal
condition for deaf and partially deaf children it is recommended
auxiliary technology be used providing greater possibilities.
Keywords:
elektronsko učenje / gluva i nagluva deca / univerzalni dizajn / electronic learning / deaf and partially deaf children / universal designSource:
Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008, 2008, 375-382Publisher:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - CONF AU - Radovanović, Vesna AU - Karić, Jasmina PY - 2008 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4439 AB - Elektronsko učenje (eLearning) je učenje uz pomoć kompjutera, a sve češće se ovaj termin vezuje za učenje uz pomoć Interneta. Danas se govori o dva modela elektronskog učenja. Prvi je online učenje, a drugi, mobilno učenje ili m-leraning. Obrazovnim institucijama nameću se novi zahtevi koji se odnose na univerzalni dizajn elektronskog učenja, a koji zahtevaju i zadovoljenje određenih standarda što znači, da se za bilo koji oblik elektronskog učenja (putem telefona, televizije, videa, kompjutera, Interneta) mora obezbediti jednak pristup, jednaki uslovi korišćenja i jednak uticaj. Da bi se u potpunosti obezbedili jednaki uslovi za gluvu i nagluvu decu preporučuje se korišćenje pomoćne tehnologije koja pruža daleko veće mogućnosti. AB - Electronic learning (eLearning) is learning using a computer; this term is more and more used for learning using the Internet. Today we talk about two models of electronic learning – first is online learning and the second mobile learning or m-learning. New requirements are placed on education institutions regarding universal design of electronic learning requiring certain standards to be met, meaning that for any form of electronic learning (by phone, television, video, computer, Internet) equal access, equal conditions and equal influence must be provided. To really provide equal condition for deaf and partially deaf children it is recommended auxiliary technology be used providing greater possibilities. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation C3 - Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 T1 - Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu T1 - Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children EP - 382 SP - 375 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439 ER -
@conference{ author = "Radovanović, Vesna and Karić, Jasmina", year = "2008", abstract = "Elektronsko učenje (eLearning) je učenje uz pomoć kompjutera, a sve češće se ovaj termin vezuje za učenje uz pomoć Interneta. Danas se govori o dva modela elektronskog učenja. Prvi je online učenje, a drugi, mobilno učenje ili m-leraning. Obrazovnim institucijama nameću se novi zahtevi koji se odnose na univerzalni dizajn elektronskog učenja, a koji zahtevaju i zadovoljenje određenih standarda što znači, da se za bilo koji oblik elektronskog učenja (putem telefona, televizije, videa, kompjutera, Interneta) mora obezbediti jednak pristup, jednaki uslovi korišćenja i jednak uticaj. Da bi se u potpunosti obezbedili jednaki uslovi za gluvu i nagluvu decu preporučuje se korišćenje pomoćne tehnologije koja pruža daleko veće mogućnosti., Electronic learning (eLearning) is learning using a computer; this term is more and more used for learning using the Internet. Today we talk about two models of electronic learning – first is online learning and the second mobile learning or m-learning. New requirements are placed on education institutions regarding universal design of electronic learning requiring certain standards to be met, meaning that for any form of electronic learning (by phone, television, video, computer, Internet) equal access, equal conditions and equal influence must be provided. To really provide equal condition for deaf and partially deaf children it is recommended auxiliary technology be used providing greater possibilities.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation", journal = "Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008", title = "Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu, Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children", pages = "382-375", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439" }
Radovanović, V.,& Karić, J.. (2008). Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 375-382. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439
Radovanović V, Karić J. Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008. 2008;:375-382. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439 .
Radovanović, Vesna, Karić, Jasmina, "Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu" in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 (2008):375-382, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439 .