rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu

Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children

Thumbnail
2008
Untitled28.pdf (242.3Kb)
Authors
Radovanović, Vesna
Karić, Jasmina
Contributors
Matejić-Đuričić, Zorica
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Elektronsko učenje (eLearning) je učenje uz pomoć kompjutera, a sve češće se ovaj termin vezuje za učenje uz pomoć Interneta. Danas se govori o dva modela elektronskog učenja. Prvi je online učenje, a drugi, mobilno učenje ili m-leraning. Obrazovnim institucijama nameću se novi zahtevi koji se odnose na univerzalni dizajn elektronskog učenja, a koji zahtevaju i zadovoljenje određenih standarda što znači, da se za bilo koji oblik elektronskog učenja (putem telefona, televizije, videa, kompjutera, Interneta) mora obezbediti jednak pristup, jednaki uslovi korišćenja i jednak uticaj. Da bi se u potpunosti obezbedili jednaki uslovi za gluvu i nagluvu decu preporučuje se korišćenje pomoćne tehnologije koja pruža daleko veće mogućnosti.
Electronic learning (eLearning) is learning using a computer; this term is more and more used for learning using the Internet. Today we talk about two models of electronic learning – first is online learning and the second mobile learning or m-learning. New requirements are placed on education institutions regarding universal design of electronic learning requiring certain standards to be met, meaning that for any form of electronic learning (by phone, television, video, computer, Internet) equal access, equal conditions and equal influence must be provided. To really provide equal condition for deaf and partially deaf children it is recommended auxiliary technology be used providing greater possibilities.
Keywords:
elektronsko učenje / gluva i nagluva deca / univerzalni dizajn / electronic learning / deaf and partially deaf children / universal design
Source:
Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008, 2008, 375-382
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-80113-71-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4439
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Radovanović, Vesna
AU  - Karić, Jasmina
PY  - 2008
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4439
AB  - Elektronsko učenje (eLearning) je učenje uz pomoć kompjutera, a
sve češće se ovaj termin vezuje za učenje uz pomoć Interneta. Danas
se govori o dva modela elektronskog učenja. Prvi je online učenje, a
drugi, mobilno učenje ili m-leraning. Obrazovnim institucijama nameću
se novi zahtevi koji se odnose na univerzalni dizajn elektronskog
učenja, a koji zahtevaju i zadovoljenje određenih standarda što
znači, da se za bilo koji oblik elektronskog učenja (putem telefona,
televizije, videa, kompjutera, Interneta) mora obezbediti jednak pristup,
jednaki uslovi korišćenja i jednak uticaj. Da bi se u potpunosti
obezbedili jednaki uslovi za gluvu i nagluvu decu preporučuje se korišćenje
pomoćne tehnologije koja pruža daleko veće mogućnosti.
AB  - Electronic learning (eLearning) is learning using a computer; this
term is more and more used for learning using the Internet. Today
we talk about two models of electronic learning – first is online
learning and the second mobile learning or m-learning. New
requirements are placed on education institutions regarding
universal design of electronic learning requiring certain standards to
be met, meaning that for any form of electronic learning (by phone,
television, video, computer, Internet) equal access, equal conditions
and equal influence must be provided. To really provide equal
condition for deaf and partially deaf children it is recommended
auxiliary technology be used providing greater possibilities.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008
T1  - Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu
T1  - Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children
EP  - 382
SP  - 375
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439
ER  - 
@conference{
author = "Radovanović, Vesna and Karić, Jasmina",
year = "2008",
abstract = "Elektronsko učenje (eLearning) je učenje uz pomoć kompjutera, a
sve češće se ovaj termin vezuje za učenje uz pomoć Interneta. Danas
se govori o dva modela elektronskog učenja. Prvi je online učenje, a
drugi, mobilno učenje ili m-leraning. Obrazovnim institucijama nameću
se novi zahtevi koji se odnose na univerzalni dizajn elektronskog
učenja, a koji zahtevaju i zadovoljenje određenih standarda što
znači, da se za bilo koji oblik elektronskog učenja (putem telefona,
televizije, videa, kompjutera, Interneta) mora obezbediti jednak pristup,
jednaki uslovi korišćenja i jednak uticaj. Da bi se u potpunosti
obezbedili jednaki uslovi za gluvu i nagluvu decu preporučuje se korišćenje
pomoćne tehnologije koja pruža daleko veće mogućnosti., Electronic learning (eLearning) is learning using a computer; this
term is more and more used for learning using the Internet. Today
we talk about two models of electronic learning – first is online
learning and the second mobile learning or m-learning. New
requirements are placed on education institutions regarding
universal design of electronic learning requiring certain standards to
be met, meaning that for any form of electronic learning (by phone,
television, video, computer, Internet) equal access, equal conditions
and equal influence must be provided. To really provide equal
condition for deaf and partially deaf children it is recommended
auxiliary technology be used providing greater possibilities.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008",
title = "Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu, Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children",
pages = "382-375",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439"
}
Radovanović, V.,& Karić, J.. (2008). Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 375-382.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439
Radovanović V, Karić J. Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008. 2008;:375-382.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439 .
Radovanović, Vesna, Karić, Jasmina, "Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu" in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 (2008):375-382,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4439 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB