rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove

Social work and inclusion of children with special needs in preschool institutions

Thumbnail
2011
Untitled59.pdf (4.111Mb)
Authors
Gavrilović, Ana
Jugović, Aleksandar
Contributors
Glumbić, Nenad
Vučinić, Vesna
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Ovaj rad analizira uloge i značaj socijalnog rada u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. U tekstu se primenjuju metoda analize sadržaja i statistička metoda. U radu se pokazuju ključni ciljevi, principi i sadržaj socijalnog rada u predškolskim ustanovama. Rad analizira specifične uloge profesije socijalnog radnika u kontekstu socijalnog rada u zajednici sa decom sa posebnim potrebama i njihovim porodicama. Glavni zaključak je da socijalni rad predstavlja veoma važan deo multiprofesionalnog pristupa u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove.
This article analyses roles and importance of social work in proceses of inclusion of children with special needs in preschool institutions. The paper applies a content analysis method and statistical method. This work show the key aims, principles and content of social work in preschool institutions. This article done analysis specifical roles profession of social worker in the context socal work community with the children with special needs and their families. The main conclusion is that social work very important part of multiprofessional approach in proceses of inclusion children with special needs in preschool instituitons.
Keywords:
socijalni rad / predškolske ustanove / deca sa posebnim potrebama / porodica / inkluzija / socal work / preschool institutions / children with special needs / family / inclusion
Source:
Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011, 2011, 457-
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-6203-029-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4423
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Gavrilović, Ana
AU  - Jugović, Aleksandar
PY  - 2011
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4423
AB  - Ovaj rad analizira uloge i značaj socijalnog rada u procesu inkluzije dece sa posebnim
potrebama u predškolske ustanove. U tekstu se primenjuju metoda analize sadržaja i
statistička metoda. U radu se pokazuju ključni ciljevi, principi i sadržaj socijalnog rada u
predškolskim ustanovama. Rad analizira specifične uloge profesije socijalnog radnika u
kontekstu socijalnog rada u zajednici sa decom sa posebnim potrebama i njihovim porodicama.
Glavni zaključak je da socijalni rad predstavlja veoma važan deo multiprofesionalnog
pristupa u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove.
AB  - This article analyses roles and importance of social work in proceses of inclusion of
children with special needs in preschool institutions. The paper applies a content analysis
method and statistical method. This work show the key aims, principles and content of
social work in preschool institutions. This article done analysis specifical roles profession
of social worker in the context socal work community with the children with special needs
and their families. The main conclusion is that social work very important part of
multiprofessional approach in proceses of inclusion children with special needs in
preschool instituitons.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011
T1  - Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove
T1  - Social work and inclusion of children with special needs in preschool institutions
SP  - 457
SP  - 462
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423
ER  - 
@conference{
author = "Gavrilović, Ana and Jugović, Aleksandar",
year = "2011",
abstract = "Ovaj rad analizira uloge i značaj socijalnog rada u procesu inkluzije dece sa posebnim
potrebama u predškolske ustanove. U tekstu se primenjuju metoda analize sadržaja i
statistička metoda. U radu se pokazuju ključni ciljevi, principi i sadržaj socijalnog rada u
predškolskim ustanovama. Rad analizira specifične uloge profesije socijalnog radnika u
kontekstu socijalnog rada u zajednici sa decom sa posebnim potrebama i njihovim porodicama.
Glavni zaključak je da socijalni rad predstavlja veoma važan deo multiprofesionalnog
pristupa u procesu inkluzije dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove., This article analyses roles and importance of social work in proceses of inclusion of
children with special needs in preschool institutions. The paper applies a content analysis
method and statistical method. This work show the key aims, principles and content of
social work in preschool institutions. This article done analysis specifical roles profession
of social worker in the context socal work community with the children with special needs
and their families. The main conclusion is that social work very important part of
multiprofessional approach in proceses of inclusion children with special needs in
preschool instituitons.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011",
title = "Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove, Social work and inclusion of children with special needs in preschool institutions",
pages = "457-462",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423"
}
Gavrilović, A.,& Jugović, A.. (2011). Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. in Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 457.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423
Gavrilović A, Jugović A. Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove. in Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011. 2011;:457.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423 .
Gavrilović, Ana, Jugović, Aleksandar, "Socijalni rad i inkluzija dece sa posebnim potrebama u predškolske ustanove" in Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011 (2011):457,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4423 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB