Приказ основних података о документу

dc.creatorRaković, Jelena
dc.date.accessioned2022-04-13T08:27:15Z
dc.date.available2022-04-13T08:27:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4343
dc.description.abstractРад настоји да прикаже појам визуелне пажње у различитим животним добима. Нарочито код новорођенчади и деце предшколског и школског узраста уредног развоја и глуве и наглуве деце, такође истог узраста. Поред представљања појма, рад настоји да уједини друге психолошке аспекте који су у корелацији и уској вези са визуелном пажњом и са њом чине когнитивну мрежу заслужну за ментални еволуитивни ток. У раду је, ради разумевања појма који је годинама предмет истраживања психологије, дат предлог посматрања визуелне пажње кроз низ подручја која пажњу сврставају међу најрелевантније чиниоце за когнитивни развој деце и човека уопште. Такође, приказан је различит степен манифестовања визуелне пажње код деце различитог узраста као и истраживачки рад који садржи тест за процену визуелне пажње код глуве и наглуве деце и приказује резултате испитивања међу експерименталном групом дечака и девојчица.sr
dc.description.abstractThe paper seeks to show the concept of visual attention at different ages. Especially in newborns and preschool and school-age children with normal hearing, and deaf and hard of hearing children at the same age. In addition to presenting the concept, this paper seeks to unite other psychological aspects that are correlated and closely related to visual attention and together make a cognitive network responsible for the mental evolutionary flow. In order to understand the concept that has been the subject of psychology research for years, the paper presents a proposal of observation of visual attention through a series of areas that place the attention among the most relevant factors for the cognitive development of children and human in general. Additionally, a different degree of visual attention in children of different ages is presented, as well as research work that includes a test for assessment of visual attention in deaf and hard of hearing children and shows the results of the experiment conducted among the experimental group of boys and girls.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectпојамsr
dc.subjectпсихологијаsr
dc.subjectвизуелна пажњаsr
dc.subjectкогнитивни развојsr
dc.subjectистраживањаsr
dc.subjectноворођенчадsr
dc.subjectпредшколски узрастsr
dc.subjectтестsr
dc.subjectпроценаsr
dc.subjectекпериментална групаsr
dc.subjectглува и наглува децаsr
dc.subjectconceptsr
dc.subjectpsychologysr
dc.subjectvisual attentionsr
dc.subjectcognitive developmentsr
dc.subjectresearchsr
dc.subjectnewbornssr
dc.subjectpre-school agesr
dc.subjecttestsr
dc.subjectassessmentsr
dc.subjectexperimental groupsr
dc.subjectdeaf and hard of hearing childrensr
dc.titleVizuelna pažnja gluve i nagluve dece na predškolskom uzrastusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage55
dc.citation.spage5
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4343
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу