Приказ основних података о документу

dc.contributorJugović, Aleksandar
dc.contributorJapundža-Milisavljević, Mirjana
dc.contributorGrbović, Aleksandra
dc.creatorFlipović, Mirko
dc.creatorMatejić-Đuričić, Zorica
dc.creatorĐuričić, Milica
dc.date.accessioned2022-03-03T12:44:17Z
dc.date.available2022-03-03T12:44:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-86-6203-089-4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4197
dc.description.abstractU ovom radu izvršen je kratak istorijski presek osnovnih ideja o inkluzivnom obrazovanju u Francuskoj, počevši od poslednjih de- kada XX veka do danas. Prema rečima M. Duru-Bellat, „analiza tih projekata, ciljeva grupa koje su ih elaborirale i procesa koji su vodili njihovoj institucionalizaciji, kao i efekata koji su se javljali na duži ili kraći rok, predstavlja suštinski element sociologije obrazovanja”. Rezultati istorijske analize društ- venih korena tri obrazovne politike (segregacije, adaptacije i integracije), o kojima se raspravlja u radu, jednako su vredni i re- levantni za oblast psihologije obrazovanja i savremenu teoriju i praksu specijalne edukacije i rehabilitacije.sr
dc.description.abstractIn this paper a brief historical section of the basic idea of inclusive education in france, starting from the last decade of the 20th century to today, has been done. according to M. Duru – Bellato, ”analysis of these projects, targets groups that elaborated them and the process that led to their institutionalization, as well as their long-term or shortterm effects represents the core element of the sociology of education (Duru-Bellato Van Zanten, 1992: 9). The results of the historical analysis of the social roots of three educational policies (segregation, adaptation and integration), discussed in this paper, are equally valuable and relevant to the area of psychology education and contemporary special education and rehabilitation.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitationsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016sr
dc.subjectsegregacijasr
dc.subjectadaptacijasr
dc.subjectdruštvena integracijasr
dc.subjectsegregationsr
dc.subjectadaptationsr
dc.subjectsocial integrationsr
dc.titleIstorijski presek osnovnih ideja o inkluzivom obrazovanju u Francuskojsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage66
dc.citation.spage59
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/6357/Untitled6.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4197
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу