Приказ основних података о документу

dc.creatorRanković, Marina
dc.date.accessioned2021-12-18T12:33:46Z
dc.date.available2021-12-18T12:33:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4057
dc.description.abstractУ раду су приказани резултати испитивања способности деце на тесту оралне праксије, на тесту анализе и синтезе и на тесту фонемског слуха. Узорак је сачињавало 60 деце, од тога 30 девојчица и 30 дечака. Резултати су приказани табеларно и графички. На основу добијених резултата можемо закључити да не постоје статистички значајне разлике у односу на пол на свим примењеним тестовима. Од укупног броја деце деце (њих 60) успешно завршава укупно 34 од 40 задатака на тесту фонемског слуха . На тесту оралне праксије, успешно завршавају 16 задатка од 21. Постигнуће деце код гласовне анализе износи 7,61 од максималних 9. Код гласовне синтезе – речи од једног слога износи 9,25, а код гласовне синтезе – речи од два слога, први део је 9,17 од максималних 10. Просечно постигнуће испитаника код гласовне синтезе – речи од два слога, други део износи 4,63 од максималних 6, док је код гласовне синтезе – речи од три и више слогова 2,14 од максималних 4. На крају, свеукупно, просечно постигнуће гласовне синтезе износи 25,22 од максималних 30.sr
dc.description.abstractThis work presents the results of testing the ability of children to the assay of oral praxis, in the test of analysis and synthesis in the assay phonemic hearing. The sample consisted of 60 children, including 30 girls and 30 boys. The results are presented in tables and graphs. Based on these results, we can conclude that there are no statistically significant differences in relation to sex at all applied tests. Of the total number of children of children (60 of them) successfully completed a total of 34 of the 40 tasks on the test phonemic hearing. The test of oral praxis, successfully completing 16 tasks of 21. Achievement of children to voice analysis is 7.61 out of a maximum 9. With voice synthesis - words of one syllable is 9.25, and with a voice synthesis - the words of two syllables, the first part 9.17 is a maximum of 10. The average achievement of subjects with voice synthesis - the words of two syllables, the second part is 4.63 out of a maximum 6, while the voice synthesis - the words of three or more syllables 2.14 from a maximum of 4. Finally, overall, the average achievement voice synthesis is 25.22 out of a maximum 30.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectорална праксијаsr
dc.subjectфонолошка свесност и гласовна анaлиза и синтезаsr
dc.subjectoral praxissr
dc.subjectphonological awareness and voice analysis and synthesissr
dc.titleFonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrastasr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage56
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу