rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Master radovi / Master`s thesis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrasta

Authorized Users Only
2019
Authors
Ranković, Marina
Master Thesis (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду су приказани резултати испитивања способности деце на тесту оралне праксије, на тесту анализе и синтезе и на тесту фонемског слуха. Узорак је сачињавало 60 деце, од тога 30 девојчица и 30 дечака. Резултати су приказани табеларно и графички. На основу добијених резултата можемо закључити да не постоје статистички значајне разлике у односу на пол на свим примењеним тестовима. Од укупног броја деце деце (њих 60) успешно завршава укупно 34 од 40 задатака на тесту фонемског слуха . На тесту оралне праксије, успешно завршавају 16 задатка од 21. Постигнуће деце код гласовне анализе износи 7,61 од максималних 9. Код гласовне синтезе – речи од једног слога износи 9,25, а код гласовне синтезе – речи од два слога, први део је 9,17 од максималних 10. Просечно постигнуће испитаника код гласовне синтезе – речи од два слога, други део износи 4,63 од максималних 6, док је код гласовне синтезе – речи од три и више слогова 2,14 од максималних 4. На крају, свеукупно, просечно постигнуће гласовне с...интезе износи 25,22 од максималних 30.

This work presents the results of testing the ability of children to the assay of oral praxis, in the test of analysis and synthesis in the assay phonemic hearing. The sample consisted of 60 children, including 30 girls and 30 boys. The results are presented in tables and graphs. Based on these results, we can conclude that there are no statistically significant differences in relation to sex at all applied tests. Of the total number of children of children (60 of them) successfully completed a total of 34 of the 40 tasks on the test phonemic hearing. The test of oral praxis, successfully completing 16 tasks of 21. Achievement of children to voice analysis is 7.61 out of a maximum 9. With voice synthesis - words of one syllable is 9.25, and with a voice synthesis - the words of two syllables, the first part 9.17 is a maximum of 10. The average achievement of subjects with voice synthesis - the words of two syllables, the second part is 4.63 out of a maximum 6, while the voice synthesis... - the words of three or more syllables 2.14 from a maximum of 4. Finally, overall, the average achievement voice synthesis is 25.22 out of a maximum 30.

Keywords:
орална праксија / фонолошка свесност и гласовна анaлиза и синтеза / oral praxis / phonological awareness and voice analysis and synthesis
Source:
2019, 1-56
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4057
Collections
  • Master radovi / Master`s thesis
Institution/Community
rFASPER
TY  - THES
AU  - Ranković, Marina
PY  - 2019
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4057
AB  - У раду су приказани резултати испитивања способности деце на тесту оралне праксије, на тесту анализе и синтезе и на тесту фонемског слуха. Узорак је сачињавало 60 деце, од тога 30 девојчица и 30 дечака. Резултати су приказани табеларно и графички. На основу добијених резултата можемо закључити да не постоје статистички значајне разлике у односу на пол на свим примењеним тестовима. Од укупног броја деце деце (њих 60) успешно завршава укупно 34 од 40 задатака на тесту фонемског слуха . На тесту оралне праксије, успешно завршавају 16 задатка од 21. Постигнуће деце код гласовне анализе износи 7,61 од максималних 9. Код гласовне синтезе – речи од једног слога износи 9,25, а код гласовне синтезе – речи од два слога, први део је 9,17 од максималних 10. Просечно постигнуће испитаника код гласовне синтезе – речи од два слога, други део износи 4,63 од максималних 6, док је код гласовне синтезе – речи од три и више слогова 2,14 од максималних 4. На крају, свеукупно, просечно постигнуће гласовне синтезе износи 25,22 од максималних 30.
AB  - This work presents the results of testing the ability of children to the assay of oral praxis, in the test of analysis and synthesis in the assay phonemic hearing. The sample consisted of 60 children, including 30 girls and 30 boys. The results are presented in tables and graphs. Based on these results, we can conclude that there are no statistically significant differences in relation to sex at all applied tests. Of the total number of children of children (60 of them) successfully completed a total of 34 of the 40 tasks on the test phonemic hearing. The test of oral praxis, successfully completing 16 tasks of 21. Achievement of children to voice analysis is 7.61 out of a maximum 9. With voice synthesis - words of one syllable is 9.25, and with a voice synthesis - the words of two syllables, the first part 9.17 is a maximum of 10. The average achievement of subjects with voice synthesis - the words of two syllables, the second part is 4.63 out of a maximum 6, while the voice synthesis - the words of three or more syllables 2.14 from a maximum of 4. Finally, overall, the average achievement voice synthesis is 25.22 out of a maximum 30.
T1  - Fonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrasta
EP  - 56
SP  - 1
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057
ER  - 
@mastersthesis{
author = "Ranković, Marina",
year = "2019",
abstract = "У раду су приказани резултати испитивања способности деце на тесту оралне праксије, на тесту анализе и синтезе и на тесту фонемског слуха. Узорак је сачињавало 60 деце, од тога 30 девојчица и 30 дечака. Резултати су приказани табеларно и графички. На основу добијених резултата можемо закључити да не постоје статистички значајне разлике у односу на пол на свим примењеним тестовима. Од укупног броја деце деце (њих 60) успешно завршава укупно 34 од 40 задатака на тесту фонемског слуха . На тесту оралне праксије, успешно завршавају 16 задатка од 21. Постигнуће деце код гласовне анализе износи 7,61 од максималних 9. Код гласовне синтезе – речи од једног слога износи 9,25, а код гласовне синтезе – речи од два слога, први део је 9,17 од максималних 10. Просечно постигнуће испитаника код гласовне синтезе – речи од два слога, други део износи 4,63 од максималних 6, док је код гласовне синтезе – речи од три и више слогова 2,14 од максималних 4. На крају, свеукупно, просечно постигнуће гласовне синтезе износи 25,22 од максималних 30., This work presents the results of testing the ability of children to the assay of oral praxis, in the test of analysis and synthesis in the assay phonemic hearing. The sample consisted of 60 children, including 30 girls and 30 boys. The results are presented in tables and graphs. Based on these results, we can conclude that there are no statistically significant differences in relation to sex at all applied tests. Of the total number of children of children (60 of them) successfully completed a total of 34 of the 40 tasks on the test phonemic hearing. The test of oral praxis, successfully completing 16 tasks of 21. Achievement of children to voice analysis is 7.61 out of a maximum 9. With voice synthesis - words of one syllable is 9.25, and with a voice synthesis - the words of two syllables, the first part 9.17 is a maximum of 10. The average achievement of subjects with voice synthesis - the words of two syllables, the second part is 4.63 out of a maximum 6, while the voice synthesis - the words of three or more syllables 2.14 from a maximum of 4. Finally, overall, the average achievement voice synthesis is 25.22 out of a maximum 30.",
title = "Fonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrasta",
pages = "56-1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057"
}
Ranković, M.. (2019). Fonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrasta. , 1-56.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057
Ranković M. Fonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrasta. 2019;:1-56.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057 .
Ranković, Marina, "Fonemski sluh, analiza i sinteza i oralna praksija kod dece predškolskog uzrasta" (2019):1-56,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4057 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB