Приказ основних података о документу

dc.creatorBugarić, Jovana
dc.date.accessioned2021-12-18T12:28:19Z
dc.date.available2021-12-18T12:28:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4049
dc.description.abstractУ овом истраживању испитиван је однос и корелација између школског успеха и квалитета линеације са школским успехом, полом и узрастом. Узорак истраживања чинило је 100 испитаника, оба пола узраста првог и петог разреда. Узорак је чинило 50 дечака и девојчица. Инструменти коришћени у истраживању су Харис Гудинаф тест људске фигуре и Тест линеације. Пронађено је да квалитет линеације и богатство цртежа знатно утичу на успех у школи, са много већом значајношћу у петом разреду, него у почетку едукације, односно у првом разреду основне школе.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectцртеж људске фигуреsr
dc.subjectквалитет линеацијеsr
dc.subjectшколски успехsr
dc.titleCrtež ljudske figure u korelaciji sa kvalitetom lineacije i intelektualne zrelosti školske decesr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage46
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4049
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу