Приказ основних података о документу

Some Determinants of Braking Bad News on the School Success, Behavior, and Progress of Students in School

dc.creatorParić, Bojana
dc.date.accessioned2021-12-14T12:19:29Z
dc.date.available2021-12-14T12:19:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3992
dc.description.abstractУ савременом свету све се више говори о потреби развоја сарадничког односа родитеља и школе, при чему су још увек присутна традционална схватања овог односа. У недостатку поверења између родитеља и школе, као једно од важних питања поставља се проблематика саопштавања лоших вести родитељима о успеху и понашању детета од стране наставника, при чему конкретна истраживања ове појаве недостају. Актуелно истраживање имало је за циљ долажење до сазнања о карактеристикама ове појаве, а пре свега како наставници доживавају саопштавање лоших вести, као и да се утврди евентуално постојање потребе за додатним едукацијама наставника у овој области. Резултати показују да наставници имају тешкоће у саопштавању лоших вести о успеху, понашању и напретку ученика родитељима, при чему углавном примењују адекватне начине, док је њихово мишљење о потреби за додатном едукацијом о овој проблематици подељено.sr
dc.description.abstractIn the modern world, there is an increasing talk on the need to establish a collaborative relationship between parents and school, but traditional understandings of this relationship are still present. In the absence of trust between parents and school, one of the important questions is the problem of the teacher's communication of bad news to parents about the child. The current research aimed to determine the characteristics of this phenomenon, and above all how teachers brake the bad news to parents and in what ways, as well as to investigate the possible need for additional teacher education in this field. The results show that teachers have difficulty communicating bad news about students' success, behavior, and progress to their parents, using mostly adequate methods, while their opinion on the need for additional education on this issue is divided.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectнаставнициsr
dc.subjectсаопштавање лоших вестиsr
dc.subjectшколски успехsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectteacherssr
dc.subjectbad newssr
dc.subjectresearchsr
dc.subjectSerbiasr
dc.titleNeke determinante saopštavanja loših vesti o uspehu, ponašanju i napredovanju učenika u školisr
dc.titleSome Determinants of Braking Bad News on the School Success, Behavior, and Progress of Students in Schoolsr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage68
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3992
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу