Приказ основних података о документу

dc.creatorKarić, Jasmina
dc.date.accessioned2021-12-14T11:54:43Z
dc.date.available2021-12-14T11:54:43Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-86-6203-002-3
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3987
dc.description.abstractZadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe- cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema- tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is- pitnih pitanja. Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti- canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada, kao i da studenti preuzmu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo- dele svoje vreme.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitacijusr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.titlePraktikum iz metodike nastave matematikesr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage83
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу