Praktikum iz metodike nastave matematike
Abstract
Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe-
cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo
znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima,
prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu
da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose.
Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema-
tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za
specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji
iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da
realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode
ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is-
pitnih pitanja.
Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti-
canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada,
kao i da studenti preuz...mu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo-
dele svoje vreme.
Source:
2010, 1-83Publisher:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - BOOK AU - Karić, Jasmina PY - 2010 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3987 AB - Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe- cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema- tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is- pitnih pitanja. Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti- canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada, kao i da studenti preuzmu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo- dele svoje vreme. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju T1 - Praktikum iz metodike nastave matematike EP - 83 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987 ER -
@book{ author = "Karić, Jasmina", year = "2010", abstract = "Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe- cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema- tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is- pitnih pitanja. Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti- canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada, kao i da studenti preuzmu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo- dele svoje vreme.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju", title = "Praktikum iz metodike nastave matematike", pages = "83-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987" }
Karić, J.. (2010). Praktikum iz metodike nastave matematike. Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 1-83. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987
Karić J. Praktikum iz metodike nastave matematike. 2010;:1-83. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987 .
Karić, Jasmina, "Praktikum iz metodike nastave matematike" (2010):1-83, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987 .