Приказ основних података о документу

dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.date.accessioned2021-12-10T12:47:46Z
dc.date.available2021-12-10T12:47:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-86-6203-005-4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3971
dc.description.abstractTekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, smera za somato- pediju, ali i studentima ostalih fakulteta koji pripremaju nastav- nike i druge stručnjake za vaspitno-obrazovni rad, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa učenicima sa motoričkim poremećajima. On je, takođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitno-obra- zovnim radom, a koji žele da svoje znanje sistematizuju i osveže novim saznanjima iz oblasti teorije vaspitanja i obrazovanja osoba sa moto- ričkim poremećajima. Ovaj tekst nastao je višegodišnjim izučavanjem teorije i prakse vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima, kod nas i u svetu. Kako je literatura iz ove oblasti retka ili starijeg datuma, te je nema u prodaji, a i dosta rasuta u časopisima i monografskim studijama, javila se potreba da se saznanja, ideje i savremeni pristup, u ovoj mate- riji, oblikuju u vidu udžbenika i učine dostupnim studentima. Ni jedna knjiga, pa ni udžbenik, ne može da obuhvati sve probleme nauke na koju se odnosi, niti može unapred da odgovori na sva pitanja i probleme sa kojima se stručnjak susreće u svom radu. Udžbenik je, shod- no pomenutom, ali i shodno novim pristupima u obrazovanju studena- ta, zamišljen, više kao vodič kroz materiju, kao podstrekač na dalja traganja i izučavanja, te su se širina i dubina objašnjavanja pojmova i suštinskih ideja, ovim rukovodile. Zadaci, koji su formulisani na kraju svakog poglavlja, osmišljeni su tako da, podstaknu studente da samostalnim radom šrošire i prodube osnovno tumačenje pojmova i suštinskih ideja. U tu svrhu, dat je odabran spisak literature za pro- dubljenije proučavanje pojedinih pitanja obuhvaćenih ovim udžbenikom. Odabrana literatura treba da bude shvaćena samo kao početna, jer ona mora stalno biti dopunjavana novim radovima. Na kraju svakog poglavlja nalaze se i pitanja, kojima studenti mogu proveriti naučeno. Pitanja su zamišnjena tako da provere znanje, kao osnovni vaspitno-obrazovni zadatak (ova pitanja su bez zvezdice ispred), kao i razumevanje, sintezu, analizu, primenu, kao više vaspitno-obrazovne zadatke (pitanja su sa zvezdicom ispred). Nastojala sam da, izborom sadržaja, načinom njegove interpreta- cije, argumentacijom i stilom izlaganja, učinim ovu knjigu prihvatlji- vijom za što širi krug čitalaca. U njoj sam ukazala gde se, danas, nalazi teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima kod nas, šta je aktuelno u ovoj oblasti, kao i šta treba usavršiti. I na kraju, udžbenik je pisan kao izraz ogromne ljubavi prema radu sa decom sa motoričkim poremećajima i kao zahvalnost za sve što sam od njih, tokom svog rada, naučila.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitacijusr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.titleTeorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajimasr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage408
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу