rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima

Authorized Users Only
2011
Authors
Ilić-Stošović, Danijela
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, smera za somato- pediju, ali i studentima ostalih fakulteta koji pripremaju nastav- nike i druge stručnjake za vaspitno-obrazovni rad, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa učenicima sa motoričkim poremećajima. On je, takođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitno-obra- zovnim radom, a koji žele da svoje znanje sistematizuju i osveže novim saznanjima iz oblasti teorije vaspitanja i obrazovanja osoba sa moto- ričkim poremećajima. Ovaj tekst nastao je višegodišnjim izučavanjem teorije i prakse vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima, kod nas i u svetu. Kako je literatura iz ove oblasti retka ili starijeg datuma, te je nema u prodaji, a i dosta rasuta u časopisima i monografskim studijama, javila se potreba da se saznanja, ideje i savremeni pristup, u ovoj mate- riji, oblikuju u v...idu udžbenika i učine dostupnim studentima. Ni jedna knjiga, pa ni udžbenik, ne može da obuhvati sve probleme nauke na koju se odnosi, niti može unapred da odgovori na sva pitanja i probleme sa kojima se stručnjak susreće u svom radu. Udžbenik je, shod- no pomenutom, ali i shodno novim pristupima u obrazovanju studena- ta, zamišljen, više kao vodič kroz materiju, kao podstrekač na dalja traganja i izučavanja, te su se širina i dubina objašnjavanja pojmova i suštinskih ideja, ovim rukovodile. Zadaci, koji su formulisani na kraju svakog poglavlja, osmišljeni su tako da, podstaknu studente da samostalnim radom šrošire i prodube osnovno tumačenje pojmova i suštinskih ideja. U tu svrhu, dat je odabran spisak literature za pro- dubljenije proučavanje pojedinih pitanja obuhvaćenih ovim udžbenikom. Odabrana literatura treba da bude shvaćena samo kao početna, jer ona mora stalno biti dopunjavana novim radovima. Na kraju svakog poglavlja nalaze se i pitanja, kojima studenti mogu proveriti naučeno. Pitanja su zamišnjena tako da provere znanje, kao osnovni vaspitno-obrazovni zadatak (ova pitanja su bez zvezdice ispred), kao i razumevanje, sintezu, analizu, primenu, kao više vaspitno-obrazovne zadatke (pitanja su sa zvezdicom ispred). Nastojala sam da, izborom sadržaja, načinom njegove interpreta- cije, argumentacijom i stilom izlaganja, učinim ovu knjigu prihvatlji- vijom za što širi krug čitalaca. U njoj sam ukazala gde se, danas, nalazi teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima kod nas, šta je aktuelno u ovoj oblasti, kao i šta treba usavršiti. I na kraju, udžbenik je pisan kao izraz ogromne ljubavi prema radu sa decom sa motoričkim poremećajima i kao zahvalnost za sve što sam od njih, tokom svog rada, naučila.

Source:
2011, 1-408
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

ISBN: 978-86-6203-005-4

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3971
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - BOOK
AU  - Ilić-Stošović, Danijela
PY  - 2011
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3971
AB  - Tekst,  koji  je  pred  čitaocima,  namenjen  je,  pre  svega,  studentima Fakulteta za specijalnu 
edukaciju i rehabilitaciju, smera za somato- pediju,  ali  i  studentima  ostalih  fakulteta  koji  
pripremaju  nastav- nike i druge stručnjake za vaspitno-obrazovni rad, a koji će se, tokom svog 
rada, susretati sa učenicima sa motoričkim poremećajima. On je, takođe,  namenjen  i  svim  
stručnjacima,  koji  se  već  bave  vaspitno-obra- zovnim radom, a koji žele da svoje znanje 
sistematizuju i osveže novim saznanjima iz oblasti teorije vaspitanja i obrazovanja osoba sa moto- 
ričkim poremećajima.
Ovaj  tekst  nastao  je  višegodišnjim  izučavanjem  teorije  i  prakse vaspitanja i obrazovanja osoba 
sa motoričkim poremećajima, kod nas i u svetu. Kako je literatura iz ove oblasti retka ili starijeg 
datuma, te je nema u prodaji, a i dosta rasuta u časopisima i monografskim studijama, javila se 
potreba da se saznanja, ideje i savremeni pristup, u ovoj mate- riji, oblikuju u vidu udžbenika i 
učine dostupnim studentima.
Ni jedna knjiga, pa ni udžbenik, ne može da obuhvati sve probleme nauke na koju se odnosi, niti može 
unapred da odgovori na sva pitanja i probleme sa kojima se stručnjak susreće u svom radu. Udžbenik je, 
shod- no  pomenutom,  ali  i  shodno  novim  pristupima  u  obrazovanju  studena- ta,  zamišljen,  
više  kao  vodič  kroz  materiju,  kao  podstrekač  na  dalja traganja  i  izučavanja,  te  su  se  
širina  i  dubina  objašnjavanja  pojmova i suštinskih ideja, ovim rukovodile. Zadaci, koji su 
formulisani na kraju  svakog  poglavlja,  osmišljeni  su  tako  da,  podstaknu  studente  da 
samostalnim  radom  šrošire  i  prodube  osnovno  tumačenje  pojmova  i suštinskih ideja. U tu 
svrhu, dat je odabran spisak literature za pro- dubljenije proučavanje pojedinih pitanja obuhvaćenih 
ovim udžbenikom. Odabrana literatura treba da bude shvaćena samo kao početna, jer ona mora stalno 
biti dopunjavana novim radovima. Na kraju svakog poglavlja nalaze  se  i  pitanja,  kojima  studenti  
mogu  proveriti  naučeno.  Pitanja su zamišnjena tako da provere znanje, kao osnovni 
vaspitno-obrazovni zadatak (ova pitanja su bez zvezdice ispred), kao i razumevanje, sintezu, analizu, 
 primenu,  kao  više  vaspitno-obrazovne  zadatke  (pitanja  su  sa zvezdicom ispred).
Nastojala  sam  da,  izborom  sadržaja,  načinom  njegove  interpreta- cije, argumentacijom i stilom 
izlaganja, učinim ovu knjigu prihvatlji- vijom za što širi krug čitalaca. U njoj sam ukazala gde se, 
danas, nalazi teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima kod nas, šta je 
aktuelno u ovoj oblasti, kao i šta treba usavršiti.
I na kraju, udžbenik je pisan kao izraz ogromne ljubavi prema radu sa decom sa motoričkim 
poremećajima i kao zahvalnost za sve što sam od njih, tokom svog rada, naučila.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
T1  - Teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima
EP  - 408
SP  - 1
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971
ER  - 
@book{
author = "Ilić-Stošović, Danijela",
year = "2011",
abstract = "Tekst,  koji  je  pred  čitaocima,  namenjen  je,  pre  svega,  studentima Fakulteta za specijalnu 
edukaciju i rehabilitaciju, smera za somato- pediju,  ali  i  studentima  ostalih  fakulteta  koji  
pripremaju  nastav- nike i druge stručnjake za vaspitno-obrazovni rad, a koji će se, tokom svog 
rada, susretati sa učenicima sa motoričkim poremećajima. On je, takođe,  namenjen  i  svim  
stručnjacima,  koji  se  već  bave  vaspitno-obra- zovnim radom, a koji žele da svoje znanje 
sistematizuju i osveže novim saznanjima iz oblasti teorije vaspitanja i obrazovanja osoba sa moto- 
ričkim poremećajima.
Ovaj  tekst  nastao  je  višegodišnjim  izučavanjem  teorije  i  prakse vaspitanja i obrazovanja osoba 
sa motoričkim poremećajima, kod nas i u svetu. Kako je literatura iz ove oblasti retka ili starijeg 
datuma, te je nema u prodaji, a i dosta rasuta u časopisima i monografskim studijama, javila se 
potreba da se saznanja, ideje i savremeni pristup, u ovoj mate- riji, oblikuju u vidu udžbenika i 
učine dostupnim studentima.
Ni jedna knjiga, pa ni udžbenik, ne može da obuhvati sve probleme nauke na koju se odnosi, niti može 
unapred da odgovori na sva pitanja i probleme sa kojima se stručnjak susreće u svom radu. Udžbenik je, 
shod- no  pomenutom,  ali  i  shodno  novim  pristupima  u  obrazovanju  studena- ta,  zamišljen,  
više  kao  vodič  kroz  materiju,  kao  podstrekač  na  dalja traganja  i  izučavanja,  te  su  se  
širina  i  dubina  objašnjavanja  pojmova i suštinskih ideja, ovim rukovodile. Zadaci, koji su 
formulisani na kraju  svakog  poglavlja,  osmišljeni  su  tako  da,  podstaknu  studente  da 
samostalnim  radom  šrošire  i  prodube  osnovno  tumačenje  pojmova  i suštinskih ideja. U tu 
svrhu, dat je odabran spisak literature za pro- dubljenije proučavanje pojedinih pitanja obuhvaćenih 
ovim udžbenikom. Odabrana literatura treba da bude shvaćena samo kao početna, jer ona mora stalno 
biti dopunjavana novim radovima. Na kraju svakog poglavlja nalaze  se  i  pitanja,  kojima  studenti  
mogu  proveriti  naučeno.  Pitanja su zamišnjena tako da provere znanje, kao osnovni 
vaspitno-obrazovni zadatak (ova pitanja su bez zvezdice ispred), kao i razumevanje, sintezu, analizu, 
 primenu,  kao  više  vaspitno-obrazovne  zadatke  (pitanja  su  sa zvezdicom ispred).
Nastojala  sam  da,  izborom  sadržaja,  načinom  njegove  interpreta- cije, argumentacijom i stilom 
izlaganja, učinim ovu knjigu prihvatlji- vijom za što širi krug čitalaca. U njoj sam ukazala gde se, 
danas, nalazi teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima kod nas, šta je 
aktuelno u ovoj oblasti, kao i šta treba usavršiti.
I na kraju, udžbenik je pisan kao izraz ogromne ljubavi prema radu sa decom sa motoričkim 
poremećajima i kao zahvalnost za sve što sam od njih, tokom svog rada, naučila.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju",
title = "Teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima",
pages = "408-1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971"
}
Ilić-Stošović, D.. (2011). Teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima. 
Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 1-408.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971
Ilić-Stošović D. Teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima. 2011;:1-408.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971 .
Ilić-Stošović, Danijela, "Teorija vaspitanja i obrazovanja osoba sa motoričkim poremećajima" (2011):1-408,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3971 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB