Приказ основних података о документу

dc.creatorCukić, Živana
dc.date.accessioned2021-12-06T13:32:31Z
dc.date.available2021-12-06T13:32:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3916
dc.description.abstractСупортивне технике и терапије у дефектолошком раду представљају сваки метод и поступак који има улогу помоћног средства који се примењује у третману уз основне дефектолошке поступке. Супортивне технике и терапје које се најчешће користе у дефектолошком раду су арт терапија, музикотерапија, терапија потпомогнута животињама. Једна од најпримењиванијих супортивних техника на светском нивоу је примена интервеција потпомогнутих животињама. Циљ рада јесте приказ бенефита терапије потпомогнуте животињама у раду са децом са сметњама и поремећајима у развоју. Велики број истраживача се бавио испитивањем позитивних ефеката интервенција потпомогнутих животињама, (енгл. animal assisted interventions - ААИ). Одабир приказаних радова спроведен је на основу укључујућих критеријума од којих су најважнји: да су радови доступни на српском или енглеском језику, да су доступни у целости да приказују позитивне ефекте примене у раду са децом са сметњама у развоју.sr
dc.description.abstractSupportive techniques and therapies in special education work are any method and procedure that has the role of an adjunct that is applied in the treatment with basic special education procedures. Supportive techniques and therapies that are most often used in special education work are art therapy, music therapy, animal-assisted therapy. One of the most widely used supportive techniques worldwide is the use of animal-assisted interventions. The aim of this paper is to present the benefits of animal-assisted therapy in working with children with disabilities. A large number of researchers have studied the positive effects of animal-assisted interventions (AAI). The selection of the presented works was carried out on the basis of including the most important criteria: that the works are available in Serbian or English, that they are available in full to show the positive effects of application in working with children with disabilities.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectanimal-assisted interventionssr
dc.subjectanimal-assisted therapysr
dc.subjectchildren with developmental disabilitiessr
dc.subjectcerebral palsysr
dc.subjectautism spectrum disordersr
dc.titleEfikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvojusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage55
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3916
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу