Efikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvoju
Само за регистроване кориснике
2020
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Супортивне технике и терапије у дефектолошком раду представљају сваки метод и поступак који има улогу помоћног средства који се примењује у третману уз основне дефектолошке поступке. Супортивне технике и терапје које се најчешће користе у дефектолошком раду су арт терапија, музикотерапија, терапија потпомогнута животињама. Једна од најпримењиванијих супортивних техника на светском нивоу је примена интервеција потпомогнутих животињама. Циљ рада јесте приказ бенефита терапије потпомогнуте животињама у раду са децом са сметњама и поремећајима у развоју. Велики број истраживача се бавио испитивањем позитивних ефеката интервенција потпомогнутих животињама, (енгл. animal assisted interventions - ААИ). Одабир приказаних радова спроведен је на основу укључујућих критеријума од којих су најважнји: да су радови доступни на српском или енглеском језику, да су доступни у целости да приказују позитивне ефекте примене у раду са децом са сметњама у развоју.
Supportive techniques and therapies in special education work are any method and procedure that has the role of an adjunct that is applied in the treatment with basic special education procedures. Supportive techniques and therapies that are most often used in special education work are art therapy, music therapy, animal-assisted therapy. One of the most widely used supportive techniques worldwide is the use of animal-assisted interventions. The aim of this paper is to present the benefits of animal-assisted therapy in working with children with disabilities. A large number of researchers have studied the positive effects of animal-assisted interventions (AAI).
The selection of the presented works was carried out on the basis of including the most important criteria: that the works are available in Serbian or English, that they are available in full to show the positive effects of application in working with children with disabilities.
Кључне речи:
animal-assisted interventions / animal-assisted therapy / children with developmental disabilities / cerebral palsy / autism spectrum disorderИзвор:
2020, 1-55Колекције
Институција/група
rFASPERTY - THES AU - Cukić, Živana PY - 2020 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3916 AB - Супортивне технике и терапије у дефектолошком раду представљају сваки метод и поступак који има улогу помоћног средства који се примењује у третману уз основне дефектолошке поступке. Супортивне технике и терапје које се најчешће користе у дефектолошком раду су арт терапија, музикотерапија, терапија потпомогнута животињама. Једна од најпримењиванијих супортивних техника на светском нивоу је примена интервеција потпомогнутих животињама. Циљ рада јесте приказ бенефита терапије потпомогнуте животињама у раду са децом са сметњама и поремећајима у развоју. Велики број истраживача се бавио испитивањем позитивних ефеката интервенција потпомогнутих животињама, (енгл. animal assisted interventions - ААИ). Одабир приказаних радова спроведен је на основу укључујућих критеријума од којих су најважнји: да су радови доступни на српском или енглеском језику, да су доступни у целости да приказују позитивне ефекте примене у раду са децом са сметњама у развоју. AB - Supportive techniques and therapies in special education work are any method and procedure that has the role of an adjunct that is applied in the treatment with basic special education procedures. Supportive techniques and therapies that are most often used in special education work are art therapy, music therapy, animal-assisted therapy. One of the most widely used supportive techniques worldwide is the use of animal-assisted interventions. The aim of this paper is to present the benefits of animal-assisted therapy in working with children with disabilities. A large number of researchers have studied the positive effects of animal-assisted interventions (AAI). The selection of the presented works was carried out on the basis of including the most important criteria: that the works are available in Serbian or English, that they are available in full to show the positive effects of application in working with children with disabilities. T1 - Efikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvoju EP - 55 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3916 ER -
@mastersthesis{ author = "Cukić, Živana", year = "2020", abstract = "Супортивне технике и терапије у дефектолошком раду представљају сваки метод и поступак који има улогу помоћног средства који се примењује у третману уз основне дефектолошке поступке. Супортивне технике и терапје које се најчешће користе у дефектолошком раду су арт терапија, музикотерапија, терапија потпомогнута животињама. Једна од најпримењиванијих супортивних техника на светском нивоу је примена интервеција потпомогнутих животињама. Циљ рада јесте приказ бенефита терапије потпомогнуте животињама у раду са децом са сметњама и поремећајима у развоју. Велики број истраживача се бавио испитивањем позитивних ефеката интервенција потпомогнутих животињама, (енгл. animal assisted interventions - ААИ). Одабир приказаних радова спроведен је на основу укључујућих критеријума од којих су најважнји: да су радови доступни на српском или енглеском језику, да су доступни у целости да приказују позитивне ефекте примене у раду са децом са сметњама у развоју., Supportive techniques and therapies in special education work are any method and procedure that has the role of an adjunct that is applied in the treatment with basic special education procedures. Supportive techniques and therapies that are most often used in special education work are art therapy, music therapy, animal-assisted therapy. One of the most widely used supportive techniques worldwide is the use of animal-assisted interventions. The aim of this paper is to present the benefits of animal-assisted therapy in working with children with disabilities. A large number of researchers have studied the positive effects of animal-assisted interventions (AAI). The selection of the presented works was carried out on the basis of including the most important criteria: that the works are available in Serbian or English, that they are available in full to show the positive effects of application in working with children with disabilities.", title = "Efikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvoju", pages = "55-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3916" }
Cukić, Ž.. (2020). Efikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvoju. , 1-55. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3916
Cukić Ž. Efikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvoju. 2020;:1-55. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3916 .
Cukić, Živana, "Efikasnost suportivnih tehnika u tretmanu kod dece sa smetnjama u razvoju" (2020):1-55, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3916 .