Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću
Samo za registrovane korisnike
2013
Knjiga (Objavljena verzija)

Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
U trenutnom socijalnom razvoju društva znanje i informacija su glavni faktori koji
omogućavaju njegov napredak i prosperitet. Informacija predstavlja socijalnu
potrebu i osnovni aspekt ljudskih prava. A informaciono-komunikacione
tehnologije su te koje omogućavaju i olakšavaju pristup informacijama i
znanjima i kao takve one su postale sastavni deo svakodnevnog života ljudi.
Revolucionarno su promenili način života, učenja, rada i zabave i nastavljaju i
dalje da transformišu način interakcije ljudi u svim sferama života. Poznavanje i
korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u današnjem, savremenom
svetu predstavlja jednu od osnovnih elemenata pismenosti i kulture čoveka.
Razvoj informacionog društva ima sve veći uticaj na svaki aspekt čovekovog
života i informaciono-komunikacione tehnologije postaju sve pristupačnije,
dostupnije i neophodne u svakodnevnim aktivnostima i ne sme se dozvoliti da
bilo koja grupa bude isključena iz toga, što nameće zadatak integrisanja... osoba
ometenih u razvoju u trenutni način informisanja i pristupanja informacijama,
odnosno nameće se zadatak digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju.
Primena informaciono-komunikacionih tehnologija povećava nezavisnost,
omogućava integraciju i pruža jednake mogućnosti osobama ometenim
u razvoju i na taj način im se omogućava inkluzija u društvo kao cenjene i
poštovane članove društva.
Socijalna inkluzija osoba ometenih u razvoju ne može biti uspešno kreirana i
ostvarena bez primene adekvatnih informaciono-komunikacionih tehnologija.
Za neke osobe ometene u razvoju tehnološka rešenja su jedini način koji im
omogućava ispoljavanje svojih potreba, mišljenja i stavova. Njima pristupačnost
informaciono-komunikacionim tehnologijama omogućava inkluziju u
svakodnevni život društva i to je jedan od osnovnih i glavnih ciljeva digitalne
inkluzije osoba ometenih u razvoju.
Izvor:
2013, 1-152Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)
Institucija/grupa
rFASPERTY - BOOK AU - Eminović, Fadilj AU - Denić, Sanja PY - 2013 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3894 AB - U trenutnom socijalnom razvoju društva znanje i informacija su glavni faktori koji omogućavaju njegov napredak i prosperitet. Informacija predstavlja socijalnu potrebu i osnovni aspekt ljudskih prava. A informaciono-komunikacione tehnologije su te koje omogućavaju i olakšavaju pristup informacijama i znanjima i kao takve one su postale sastavni deo svakodnevnog života ljudi. Revolucionarno su promenili način života, učenja, rada i zabave i nastavljaju i dalje da transformišu način interakcije ljudi u svim sferama života. Poznavanje i korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u današnjem, savremenom svetu predstavlja jednu od osnovnih elemenata pismenosti i kulture čoveka. Razvoj informacionog društva ima sve veći uticaj na svaki aspekt čovekovog života i informaciono-komunikacione tehnologije postaju sve pristupačnije, dostupnije i neophodne u svakodnevnim aktivnostima i ne sme se dozvoliti da bilo koja grupa bude isključena iz toga, što nameće zadatak integrisanja osoba ometenih u razvoju u trenutni način informisanja i pristupanja informacijama, odnosno nameće se zadatak digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju. Primena informaciono-komunikacionih tehnologija povećava nezavisnost, omogućava integraciju i pruža jednake mogućnosti osobama ometenim u razvoju i na taj način im se omogućava inkluzija u društvo kao cenjene i poštovane članove društva. Socijalna inkluzija osoba ometenih u razvoju ne može biti uspešno kreirana i ostvarena bez primene adekvatnih informaciono-komunikacionih tehnologija. Za neke osobe ometene u razvoju tehnološka rešenja su jedini način koji im omogućava ispoljavanje svojih potreba, mišljenja i stavova. Njima pristupačnost informaciono-komunikacionim tehnologijama omogućava inkluziju u svakodnevni život društva i to je jedan od osnovnih i glavnih ciljeva digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF) T1 - Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću EP - 152 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894 ER -
@book{ author = "Eminović, Fadilj and Denić, Sanja", year = "2013", abstract = "U trenutnom socijalnom razvoju društva znanje i informacija su glavni faktori koji omogućavaju njegov napredak i prosperitet. Informacija predstavlja socijalnu potrebu i osnovni aspekt ljudskih prava. A informaciono-komunikacione tehnologije su te koje omogućavaju i olakšavaju pristup informacijama i znanjima i kao takve one su postale sastavni deo svakodnevnog života ljudi. Revolucionarno su promenili način života, učenja, rada i zabave i nastavljaju i dalje da transformišu način interakcije ljudi u svim sferama života. Poznavanje i korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u današnjem, savremenom svetu predstavlja jednu od osnovnih elemenata pismenosti i kulture čoveka. Razvoj informacionog društva ima sve veći uticaj na svaki aspekt čovekovog života i informaciono-komunikacione tehnologije postaju sve pristupačnije, dostupnije i neophodne u svakodnevnim aktivnostima i ne sme se dozvoliti da bilo koja grupa bude isključena iz toga, što nameće zadatak integrisanja osoba ometenih u razvoju u trenutni način informisanja i pristupanja informacijama, odnosno nameće se zadatak digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju. Primena informaciono-komunikacionih tehnologija povećava nezavisnost, omogućava integraciju i pruža jednake mogućnosti osobama ometenim u razvoju i na taj način im se omogućava inkluzija u društvo kao cenjene i poštovane članove društva. Socijalna inkluzija osoba ometenih u razvoju ne može biti uspešno kreirana i ostvarena bez primene adekvatnih informaciono-komunikacionih tehnologija. Za neke osobe ometene u razvoju tehnološka rešenja su jedini način koji im omogućava ispoljavanje svojih potreba, mišljenja i stavova. Njima pristupačnost informaciono-komunikacionim tehnologijama omogućava inkluziju u svakodnevni život društva i to je jedan od osnovnih i glavnih ciljeva digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)", title = "Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću", pages = "152-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894" }
Eminović, F.,& Denić, S.. (2013). Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću. Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)., 1-152. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894
Eminović F, Denić S. Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću. 2013;:1-152. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894 .
Eminović, Fadilj, Denić, Sanja, "Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću" (2013):1-152, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894 .