rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću

Authorized Users Only
2013
Authors
Eminović, Fadilj
Denić, Sanja
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
U trenutnom socijalnom razvoju društva znanje i informacija su glavni faktori koji omogućavaju njegov napredak i prosperitet. Informacija predstavlja socijalnu potrebu i osnovni aspekt ljudskih prava. A informaciono-komunikacione tehnologije su te koje omogućavaju i olakšavaju pristup informacijama i znanjima i kao takve one su postale sastavni deo svakodnevnog života ljudi. Revolucionarno su promenili način života, učenja, rada i zabave i nastavljaju i dalje da transformišu način interakcije ljudi u svim sferama života. Poznavanje i korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u današnjem, savremenom svetu predstavlja jednu od osnovnih elemenata pismenosti i kulture čoveka. Razvoj informacionog društva ima sve veći uticaj na svaki aspekt čovekovog života i informaciono-komunikacione tehnologije postaju sve pristupačnije, dostupnije i neophodne u svakodnevnim aktivnostima i ne sme se dozvoliti da bilo koja grupa bude isključena iz toga, što nameće zadatak integrisanja... osoba ometenih u razvoju u trenutni način informisanja i pristupanja informacijama, odnosno nameće se zadatak digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju. Primena informaciono-komunikacionih tehnologija povećava nezavisnost, omogućava integraciju i pruža jednake mogućnosti osobama ometenim u razvoju i na taj način im se omogućava inkluzija u društvo kao cenjene i poštovane članove društva. Socijalna inkluzija osoba ometenih u razvoju ne može biti uspešno kreirana i ostvarena bez primene adekvatnih informaciono-komunikacionih tehnologija. Za neke osobe ometene u razvoju tehnološka rešenja su jedini način koji im omogućava ispoljavanje svojih potreba, mišljenja i stavova. Njima pristupačnost informaciono-komunikacionim tehnologijama omogućava inkluziju u svakodnevni život društva i to je jedan od osnovnih i glavnih ciljeva digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju.

Source:
2013, 1-152
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)

ISBN: 978-86-6203-033-7

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3894
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - BOOK
AU  - Eminović, Fadilj
AU  - Denić, Sanja
PY  - 2013
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3894
AB  - U trenutnom socijalnom razvoju društva znanje i informacija su glavni faktori koji
omogućavaju njegov napredak i prosperitet. Informacija predstavlja socijalnu
potrebu i osnovni aspekt ljudskih prava. A informaciono-komunikacione
tehnologije su te koje omogućavaju i olakšavaju pristup informacijama i
znanjima i kao takve one su postale sastavni deo svakodnevnog života ljudi.
Revolucionarno su promenili način života, učenja, rada i zabave i nastavljaju i
dalje da transformišu način interakcije ljudi u svim sferama života. Poznavanje i
korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u današnjem, savremenom
svetu predstavlja jednu od osnovnih elemenata pismenosti i kulture čoveka.
Razvoj informacionog društva ima sve veći uticaj na svaki aspekt čovekovog
života i informaciono-komunikacione tehnologije postaju sve pristupačnije,
dostupnije i neophodne u svakodnevnim aktivnostima i ne sme se dozvoliti da
bilo koja grupa bude isključena iz toga, što nameće zadatak integrisanja osoba
ometenih u razvoju u trenutni način informisanja i pristupanja informacijama,
odnosno nameće se zadatak digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju.
Primena informaciono-komunikacionih tehnologija povećava nezavisnost,
omogućava integraciju i pruža jednake mogućnosti osobama ometenim
u razvoju i na taj način im se omogućava inkluzija u društvo kao cenjene i
poštovane članove društva.
Socijalna inkluzija osoba ometenih u razvoju ne može biti uspešno kreirana i
ostvarena bez primene adekvatnih informaciono-komunikacionih tehnologija.
Za neke osobe ometene u razvoju tehnološka rešenja su jedini način koji im
omogućava ispoljavanje svojih potreba, mišljenja i stavova. Njima pristupačnost
informaciono-komunikacionim tehnologijama omogućava inkluziju u
svakodnevni život društva i to je jedan od osnovnih i glavnih ciljeva digitalne
inkluzije osoba ometenih u razvoju.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)
T1  - Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću
EP  - 152
SP  - 1
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894
ER  - 
@book{
author = "Eminović, Fadilj and Denić, Sanja",
year = "2013",
abstract = "U trenutnom socijalnom razvoju društva znanje i informacija su glavni faktori koji
omogućavaju njegov napredak i prosperitet. Informacija predstavlja socijalnu
potrebu i osnovni aspekt ljudskih prava. A informaciono-komunikacione
tehnologije su te koje omogućavaju i olakšavaju pristup informacijama i
znanjima i kao takve one su postale sastavni deo svakodnevnog života ljudi.
Revolucionarno su promenili način života, učenja, rada i zabave i nastavljaju i
dalje da transformišu način interakcije ljudi u svim sferama života. Poznavanje i
korišćenje informaciono-komunikacionih tehnologija u današnjem, savremenom
svetu predstavlja jednu od osnovnih elemenata pismenosti i kulture čoveka.
Razvoj informacionog društva ima sve veći uticaj na svaki aspekt čovekovog
života i informaciono-komunikacione tehnologije postaju sve pristupačnije,
dostupnije i neophodne u svakodnevnim aktivnostima i ne sme se dozvoliti da
bilo koja grupa bude isključena iz toga, što nameće zadatak integrisanja osoba
ometenih u razvoju u trenutni način informisanja i pristupanja informacijama,
odnosno nameće se zadatak digitalne inkluzije osoba ometenih u razvoju.
Primena informaciono-komunikacionih tehnologija povećava nezavisnost,
omogućava integraciju i pruža jednake mogućnosti osobama ometenim
u razvoju i na taj način im se omogućava inkluzija u društvo kao cenjene i
poštovane članove društva.
Socijalna inkluzija osoba ometenih u razvoju ne može biti uspešno kreirana i
ostvarena bez primene adekvatnih informaciono-komunikacionih tehnologija.
Za neke osobe ometene u razvoju tehnološka rešenja su jedini način koji im
omogućava ispoljavanje svojih potreba, mišljenja i stavova. Njima pristupačnost
informaciono-komunikacionim tehnologijama omogućava inkluziju u
svakodnevni život društva i to je jedan od osnovnih i glavnih ciljeva digitalne
inkluzije osoba ometenih u razvoju.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)",
title = "Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću",
pages = "152-1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894"
}
Eminović, F.,& Denić, S.. (2013). Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću. 
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)., 1-152.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894
Eminović F, Denić S. Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću. 2013;:1-152.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894 .
Eminović, Fadilj, Denić, Sanja, "Obrazovanjem do digitalne inkluzije dece sa višestrukom ometenošću" (2013):1-152,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3894 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB