Artikulaciono-fonološki poremećaji II dopunjeno izdanje
Abstract
Monografija „Artikulaciono-fonološki poremećaji” pojavljuje se po drugi
put u relativno kratkom vremenskom periodu. Ovo izdanje je malo dopunjeno
kako novim saznanjima tako i praktičnom primenom pojedinih testova za
procenu artikulaciono-fonoloških poremećaja.
Na vreme dijagnostikovan artikulaciono-fonološki poremećaj je odlučujući
faktor govorne terapije, kako za dete tako i za logopeda. U tom pravcu
ponekad je neophodno angažovati i stručnjake srodnih nauka, kao što su: pedijatri,
psiholozi, pedagozi, otorinolaringolozi, dečji psihijatri, specijalisti fizijatrije,
stomatolozi-ortodonti, oftalmolozi, audiolozi, specijalisti neurologije,
plastični hirurzi, genetičari, oligofrenolozi, surdolozi, somatopedi, tiflolozi,
socijalni radnici, vaspitači...
Učestalost artikulaciono-fonoloških poremećaja se ne smanjuje što ukazuje
na nedovoljni rad na prevenciji istih te iz tog razloga je bitna kontinuirana
edukacija logopeda.
Značajno mesto u ovoj monografiji ima logopedski tretma...n i to rad sa roditeljima.
Samo roditelj koji ima motivaciju može da pomogne svom detetu.
Posle četiri decenije rada sa decom mogu slobodno reći da mi deca nikada
nisu bila problem za rad, ali njihovi roditelji mnogo puta analogono tome,
rezultate svog rada, kako uspeh tako i neuspeh, pored ličnog entuzijazma dugujem
roditeljima mnoge dece.
Monografija je prvenstveno namenjena studentima logopedije, a posebno
početnicima u logopedskom radu.
Source:
2017, 1-200Publisher:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)
Funding / projects:
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - BOOK AU - Dobrota, Nada PY - 2017 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3836 AB - Monografija „Artikulaciono-fonološki poremećaji” pojavljuje se po drugi put u relativno kratkom vremenskom periodu. Ovo izdanje je malo dopunjeno kako novim saznanjima tako i praktičnom primenom pojedinih testova za procenu artikulaciono-fonoloških poremećaja. Na vreme dijagnostikovan artikulaciono-fonološki poremećaj je odlučujući faktor govorne terapije, kako za dete tako i za logopeda. U tom pravcu ponekad je neophodno angažovati i stručnjake srodnih nauka, kao što su: pedijatri, psiholozi, pedagozi, otorinolaringolozi, dečji psihijatri, specijalisti fizijatrije, stomatolozi-ortodonti, oftalmolozi, audiolozi, specijalisti neurologije, plastični hirurzi, genetičari, oligofrenolozi, surdolozi, somatopedi, tiflolozi, socijalni radnici, vaspitači... Učestalost artikulaciono-fonoloških poremećaja se ne smanjuje što ukazuje na nedovoljni rad na prevenciji istih te iz tog razloga je bitna kontinuirana edukacija logopeda. Značajno mesto u ovoj monografiji ima logopedski tretman i to rad sa roditeljima. Samo roditelj koji ima motivaciju može da pomogne svom detetu. Posle četiri decenije rada sa decom mogu slobodno reći da mi deca nikada nisu bila problem za rad, ali njihovi roditelji mnogo puta analogono tome, rezultate svog rada, kako uspeh tako i neuspeh, pored ličnog entuzijazma dugujem roditeljima mnoge dece. Monografija je prvenstveno namenjena studentima logopedije, a posebno početnicima u logopedskom radu. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF) T1 - Artikulaciono-fonološki poremećaji II dopunjeno izdanje EP - 200 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3836 ER -
@book{ author = "Dobrota, Nada", year = "2017", abstract = "Monografija „Artikulaciono-fonološki poremećaji” pojavljuje se po drugi put u relativno kratkom vremenskom periodu. Ovo izdanje je malo dopunjeno kako novim saznanjima tako i praktičnom primenom pojedinih testova za procenu artikulaciono-fonoloških poremećaja. Na vreme dijagnostikovan artikulaciono-fonološki poremećaj je odlučujući faktor govorne terapije, kako za dete tako i za logopeda. U tom pravcu ponekad je neophodno angažovati i stručnjake srodnih nauka, kao što su: pedijatri, psiholozi, pedagozi, otorinolaringolozi, dečji psihijatri, specijalisti fizijatrije, stomatolozi-ortodonti, oftalmolozi, audiolozi, specijalisti neurologije, plastični hirurzi, genetičari, oligofrenolozi, surdolozi, somatopedi, tiflolozi, socijalni radnici, vaspitači... Učestalost artikulaciono-fonoloških poremećaja se ne smanjuje što ukazuje na nedovoljni rad na prevenciji istih te iz tog razloga je bitna kontinuirana edukacija logopeda. Značajno mesto u ovoj monografiji ima logopedski tretman i to rad sa roditeljima. Samo roditelj koji ima motivaciju može da pomogne svom detetu. Posle četiri decenije rada sa decom mogu slobodno reći da mi deca nikada nisu bila problem za rad, ali njihovi roditelji mnogo puta analogono tome, rezultate svog rada, kako uspeh tako i neuspeh, pored ličnog entuzijazma dugujem roditeljima mnoge dece. Monografija je prvenstveno namenjena studentima logopedije, a posebno početnicima u logopedskom radu.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)", title = "Artikulaciono-fonološki poremećaji II dopunjeno izdanje", pages = "200-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3836" }
Dobrota, N.. (2017). Artikulaciono-fonološki poremećaji II dopunjeno izdanje. Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)., 1-200. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3836
Dobrota N. Artikulaciono-fonološki poremećaji II dopunjeno izdanje. 2017;:1-200. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3836 .
Dobrota, Nada, "Artikulaciono-fonološki poremećaji II dopunjeno izdanje" (2017):1-200, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3836 .