Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama
Abstract
U radu
je prikazan
istorijski
pregled
razvoja
školstva
za gluve
učenike
u Srbiji
do donošenja
Zakona
o specijalnim
školama
(1961). Rešenja
koja
su postavljena
kroz reforme,
posebno
posle
Drugog
svetskog
rata
su interesantna
i efikasna.
Sistem
školovanja
za svu decu
bio je istovetan,
a
školovanje gluvih
je imalo
svojih
specifičnosti
u pogledu
pohađanja
redovnog
školskog
sistema,
školovanja
u posebnim
odeljenjima
pri redovnim
školama
i u specijalnim
vaspitno-
obrazovnim
ustanovama.
Keywords:
gluva i nagluva deca / školovanje / istorijski pregledSource:
Beogradska defektološka škola, 2011, 17, 3, 395-414Publisher:
- Drustvo defektologa Srbije
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - JOUR AU - Obradović, Vaso PY - 2011 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3751 AB - U radu je prikazan istorijski pregled razvoja školstva za gluve učenike u Srbiji do donošenja Zakona o specijalnim školama (1961). Rešenja koja su postavljena kroz reforme, posebno posle Drugog svetskog rata su interesantna i efikasna. Sistem školovanja za svu decu bio je istovetan, a školovanje gluvih je imalo svojih specifičnosti u pogledu pohađanja redovnog školskog sistema, školovanja u posebnim odeljenjima pri redovnim školama i u specijalnim vaspitno- obrazovnim ustanovama. PB - Drustvo defektologa Srbije PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF) T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama EP - 414 IS - 3 SP - 395 VL - 17 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3751 ER -
@article{ author = "Obradović, Vaso", year = "2011", abstract = "U radu je prikazan istorijski pregled razvoja školstva za gluve učenike u Srbiji do donošenja Zakona o specijalnim školama (1961). Rešenja koja su postavljena kroz reforme, posebno posle Drugog svetskog rata su interesantna i efikasna. Sistem školovanja za svu decu bio je istovetan, a školovanje gluvih je imalo svojih specifičnosti u pogledu pohađanja redovnog školskog sistema, školovanja u posebnim odeljenjima pri redovnim školama i u specijalnim vaspitno- obrazovnim ustanovama.", publisher = "Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama", pages = "414-395", number = "3", volume = "17", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3751" }
Obradović, V.. (2011). Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama. in Beogradska defektološka škola Drustvo defektologa Srbije., 17(3), 395-414. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3751
Obradović V. Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama. in Beogradska defektološka škola. 2011;17(3):395-414. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3751 .
Obradović, Vaso, "Specifičnosti školovanja gluve i nagluve dece i omladine u srbiji do donošenja zakona o specijalnim školama" in Beogradska defektološka škola, 17, no. 3 (2011):395-414, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3751 .