Приказ основних података о документу

Classwork of children with Traumatic brain injury

dc.creatorBažalac, Nevena
dc.date.accessioned2021-10-28T12:15:32Z
dc.date.available2021-10-28T12:15:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3714
dc.description.abstractPregled brojnih istraživačkih radova s područja traumatskih povre- da mozga ukazuje na postojanje teškoća u fizičkim, kognitivnim ili bi- hejvioralnim aktivnostima ovih osoba. Ukazano je na specifičnost ško- lovanja dece sa traumatskim povredama mozga s obzirom na ispoljene kogni- tivne probleme u oblasti pažnje i koncentracije, pamćenja, egzekutivnih funkcija i obrade informacija, te ugroženu veštinu socijalne komunika- cije i mogućnost socijalne integracije ovih osoba. Prikazane su metode za unapređenje ponašanja u školi i dati su ele- menti za izradu individualnog obrazovnog plana za učenike sa traumat- skim povredama mozga i senzibilizaciju škole i vršnjaka, koji su neophodni za uspešno školovanje ove dece.sr
dc.description.abstractReview of numerous research papers in the fields of traumatic brain injury indicates the existence of difficulties in physical, cognitive or behavioral activities of these persons. It points out to the specifics of classwork of children with traumatic brain injury due to the demonstrated cognitive problems in attention and concentration, memory, executive functions and information processing and vulnerable social skills of communication and the ability of social integration of these people. Methods for improving the behavior at school have been showed as well as elements for the development of individual education plans for students with traumatic brain injury and preparation of school and peers which are essential for the successful education of these children.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherDrustvo defektologa Srbijesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF)sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceBeogradska defektološka školasr
dc.subjecttraumatske povrede mozgasr
dc.subjectspecifičnosti školovanjasr
dc.subjectpostupci individualizacijesr
dc.subjecttraumatic brain injurysr
dc.subjectspecifics of class worksr
dc.subjectthe procedures of individualizationsr
dc.titleKarakteristike i specifičnosti školovanja Dece sa traumatskim povredama mozgasr
dc.titleClasswork of children with Traumatic brain injurysr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage139
dc.citation.issue1
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage129
dc.citation.volume18
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/4101/BAZALAC.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3714
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу