Приказ основних података о документу

Efekat savremenih tehnologija na trajnost znanja učenika oštećenog sluha u oblasti prirode i društva

dc.creatorRadovanović, Vesna
dc.creatorKarić, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:33:10Z
dc.date.available2021-06-09T13:33:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/357
dc.description.abstractThe objective of the research paper was to examine the influence of teaching by using educational web portal on knowledge permanence as an important indicator of the efficiency of the application of a new teaching method, means and the form of teaching. After a three-month break, hearing impaired students from the experimental group who learned the content of Nature and Society using programmed material, showed better results in completing the tasks than the control group which was taught the same contents in a traditional way. It was confirmed that the differences between the average values of obtained results were statistically significant.en
dc.description.abstractCilj rada je bio da se ispita efekat nastave zasnovane na obrazovnom veb portalu u pogledu trajnosti znanja, kao važnog indikatora efikasnosti primene nove nastavne metode, sredstva ili oblika rada. Nakon pauze od tri meseca, učenici oštećenog sluha eksperimentalne grupe koji su učili sadržaje prirode i društva koristeći programirani materijal, pokazali su bolji uspeh u rešavanju zadataka u odnosu na kontrolnu grupu kod koje su isti sadržaji obrađivani na tradicionalni način. Utvrđeno je da su razlike između prosečnih vrednosti dobijenih rezultata statistički značajne.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectknowledge permanenceen
dc.subjectmodern technologiesen
dc.subjectnature and societyen
dc.subjecthearing impaired childrenen
dc.subjecttrajnost znanjasr
dc.subjectsavremene tehnologijesr
dc.subjectpriroda i društvosr
dc.subjectdeca oštećenog sluhasr
dc.titleThe effect of modern technologies on the knowledge permanence of hearing impaired students in the field of nature and societyen
dc.titleEfekat savremenih tehnologija na trajnost znanja učenika oštećenog sluha u oblasti prirode i društvasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage279
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 273-279
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage273
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_357
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу