Nacionalni naučni skup- „Edukativna i rehabilitaciona podrška detetu, porodici i instituciji”
Recent Submissions
-
Prevencija alergijskog rinitisa kod dece školskog uzrasta / Prevention of allergic rhinitis in school-age children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Adaptirana nastava fizičkog vaspitanja za učenike sa telesnim invaliditetom / Adapted physical education for Pupils with physical disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Značaj merenja leksičke raznovrsnosti u proceni govorno-jezičkih poremećaja
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Samoprocena socijalne podrške i zadovoljstva Životom kod odraslih osoba sa oštećenjem vida
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Programi podrške u učenju deci sa smetnjama i poremećajima u razvoju u osnovnoj školi / Support programs in learning For children with disabilities in Elementary school
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Uloga roditeljskog nadzora u prevenciji vršnjačkog nasilja na internetu / Role of parental monitoring in the prevention of peer violence on the internet
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Edukativna podrška porodici gluve i nagluve dece predškolskog uzrasta / Educational support to families of deaf and hard of hearing preschool children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Zakonska i institucionalna podrška deci Osuđenih roditelja / Legal and institutional support For children of convicted Parents
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Rizik od zlostavljanja i zanemarivanja kod dece s teškoćama u mentalnom razvoju / Risk of abuse and neglect in Children with difficulties in Mental development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Odnos akademske samoefikasnosti i anksioznosti kod osoba sa lakom i umerenom intelektualnom ometenošću / The relation between academic Self-efficacy and anxsiety in Persons with mild and moderate Intellectual disability
(Nacionalni naučni skup „edukativna i rehabilitaciona podrška detetu, porodici i instituciji” Zbornik radova, 2019) -
Egzekutivne funkcije i postignuća u oblastima srpskog jezika i matematike kod dece mlađeg školskog uzrasta / Executive functions and achievements in the areas of serbian language and mathematics in younger school-aged children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Bazični koncept zapošljavanja uz podršku / The basic concept of supported Employment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Karakteristike i potrebe dece i adolescenata koji koriste usluge Prihvatilišta / Characteristics and needs of Children and adolescents Using shelter services
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Vrtoglavica kod dece: etiologija i kliničke karatkeristike / Vertigo in children: ethiology and clinical characteristics
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Važnost informisanja roditelja i članova porodice o nasleđivanju rizičnog X hromozoma kod distrofinopatija / The importance of informing Parents and family members About the inheritance of The risky x chromosome in Dystrophinopa
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Analiza i sinteza glasova kod dece predškolskog uzrasta / Analysis and synthesis of Phonemes in preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Neke karakteristike afektivne vezanosti kod dece sa teškoćama u mentalnom razvoju / Some characteristics of Attachment in children With difficulties in mental Development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019)