Приказ основних података о документу

Online learning for students with disabilities: potentials and limitations

dc.contributorAnđelković Marija
dc.contributorSretenović Ivana
dc.creatorMatović, Milica
dc.creatorŽunić-Pavlović, Vesna
dc.date.accessioned2021-09-21T08:51:14Z
dc.date.available2021-09-21T08:51:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-86-6203-145-7
dc.identifier.urihttp://www.icf.fasper.bg.ac.rs/zbornici/20201221_1-ZBORNIK-RADOVA-SKUP-NAC_2020.pdf
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3456
dc.description.abstractThanks to availability and some positive effects, online learning is the subject of longstanding interest of scientists and professionals in the field of education. In the context of the COVID-19 pandemic, online learning has become a common form of primary and secondary education, including for students with disabilities. Previous research does not provide a clear answer to the question of whether online learning can be aligned with the needs of students with disabilities in order to achive educational outcomes. The aim of this paper is to contribute to the better understanding of the potentials and limitations of online learning in students with disabilities. The paper analyzes the roles of parents and teachers in online learning, as well as current problems in the implementation during the pandemic COVID-19. A further consideration of these issues can have important implications for creating an adequate online environment for these students and providing appropriate support to teachers and parents.sr
dc.description.abstractZahvaljujući pristupačnosti i nekim pozitivnim efektima, onlajn nastava je predmet dugogodišnjeg interesovanja naučnih i stručnih radnika u oblasti obrazovanja. U uslovima pandemije COVID-19 onlajn nastava postala je uobičajeni vid osnovnog i srednjeg obrazovanja, uključujući i učenike sa smetnjama u razvoju. Dosadašnja istraživanja ne daju jasan odgovor na pitanje da li onlajn nasta- va može da se uskladi sa potrebama učenika sa smetnjama u razvoju i omogući ostvarivanje ishoda obrazovanja. Cilj ovog rada je da doprinese razumevanju potencijala i ograničenja u primeni onlajn nastave kod učenika sa smetnjama u razvoju. U radu su analizirane uloge roditelja i nastavnika u onlajn nasta- vi, kao i aktuelni problemi u realizaciji nastave tokom pandemije COVID-19. Razmatranje ovih pitanja može imati važne implikacije za kreiranje adek- vatnog onlajn okruženja za ove učenike i obezbeđivanje odgovarajuće podrške na- stavnicima i roditeljimasr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitacijusr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceNacionalni naučni skup „Evaluacija efekata inkluzivnog obrazovanja u republici Srbiji” - Zbornik radovasr
dc.subjectonline environmentsr
dc.subjectspecial educationsr
dc.subjectCOVID-19sr
dc.subjectonlajn okruženjesr
dc.subjectspecijalna edukacijasr
dc.subjectCOVID-19sr
dc.titleOnlajn nastava za učenike sa smetnjama u razvoju: potencijali i ograničenjasr
dc.titleOnline learning for students with disabilities: potentials and limitationssr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage122
dc.citation.spage115
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/2665/bitstream_2665.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3456
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу