Nacionalni naučni skup „Evaluacija efekata inkluzivnog obrazovanja u republici Srbiji” zbornik radova
Recent Submissions
-
neverbalne smetnje u učenju – dijagnostičke dileme / Nonverbal learning disabilities - diagnostic dilemmas
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Emocionalni problemi i poremećaji ponašanja kod osoba koje mucaju / Emotional problems and behavioral disorders in people who stutter
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Etiopatogenetski aspekti i lečenje perifernih paraliza facijalisa kod dece / Etiopahtogentetic aspects and treatment of peripheral facial nerve paralysis in children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
intelektualna ometenost i razvoj demencije: demencija kod osoba sa daunovim sindromom / Intellectual disability and development of dementia: dementia in persons with down syndrome
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Auditivno procesiranje kod vrtićke dece u inkluzivnom okruženju / Auditive processing in kindergarten children in inclusive environment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Primena majndfulnes tehnika samoregulacije pažnje kod osoba sa intelektualnom ometenošću / The importance of mindfulness techniques of self-regulation of attention in children with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Upotreba augmentativne i alternativne komunikacije u inkluzivnom obrazovanju / The use of augmentative and Alternative communication in inclusive education
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Prepreke u inkluziji gluvih i nagluvih učenika / The obstacles in the inclusion of deaf and hard of hearing children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Nastavnička procena teškoća u domenu pažnje kod dece mlađeg školskog uzrasta / Teacher assessment of difficulties in the field of attention in younger school,aged
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
odnos pažnje i pola kod dece mlađeg školskog uzrasta / Relationship between gender and attention in younger school,aged children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Stavovi studenata tiflologije i studenata drugih fakulteta prema osobama sa oštećenjem vida / Attitudes of special education and rehabilitation students and students of other faculties towards persons with visual impairment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Nivo nelagodnosti studenata specijalne edukacije i rehabilitacije u interakcijama s osobama s ometenošću / Level of discomfort of students of special education and rehabilitation in interactions with persons with disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Pristupačnost škola učenicima sa smetnjama u razvoju / Accessibility of schools to students with developmental disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Edukacija nasuprot stigmatizacije osuđenih / Education versus stigmatization of convicted persons
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Problemi primene inkluzivnog obrazovanja dece sa smetnjama u razvoju u republici Srbiji / Problems of implementation of inclusive education in children with developmental impairments In the republic of Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Kada su dve teže prepoznatljive od jedne: izazovi u razumevanju i identifikaciji dvostruke izuzetnosti / When two are harder to recognize than one: challenges in understanding and identifying twice-exceptionality
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Analiza upotrebe pojma ‘inkluzivno obrazovanje’ u XXI veku – analiza ključnih reči u međunarodnim časopisima / Analysis of the use of the term ‘inclusive education’ in the 21st century – analysis of keywords in international journals
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
stavovi učitelja prema inkluzivnom obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju / Teacher’s attitudes towards inclusive education of students with developmental disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Izvori informisanja o reproduktivnom zdravlju osoba sa oštećenjem vida i osoba bez oštećenja vida / Sources of information on reproductive health of persons with visual impairment and persons without visual impairment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Zadovoljstvo roditelja dece sa posebnom obrazovnom podrškom onlajn nastavom za vreme trajanja vanrednog stanja usled pandemije korona virusa / Satisfaction of parents of children with special educational needs with online classes during the state of emergency due to the covid-19 pandemic
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)