Beogradska defektološka škola
Recent Submissions
-
Rani intervencijski program: Denverski model sa ranim početkom u tretmanu dece s poremećajem iz spektra autizma / Early intervention program: early start denver model in treatment of children with autism spectrum disorder
(Društvo defektologa Srbije i Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Resursi za izgradnju rezilijentnosti kod mladih / Resources for building resilience in youth
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Izrada i sprovođenje institucionalnog prevaspitnog tretmana za maloljetnike u vaspitno-popravnim ustanovama / Development and implementation of institutional reeducational treatment for minors in educational and correctional institutions
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Primena terapije igrom usmerene na dete / Application of child centered play therapy
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Samoefikasnost odgajateljica za inkluzivno obrazovanje u Bosni i Hercegovini / Self-efficiency of teachers for inclusive education in Bosnia and Herzegovina
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Vršnjački posredovane intervencije kod učenika sa intelektualnom ometenošću i/ili poremećajem iz spektra autizma / Peer-mediated interventions in students with intellectual disability and/or autism spectrum disorder
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Primena terapije igrom usmerene na dete / Application of child centered play therapy
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
The role of university teachers in providing support to their students with disabilities / Uloga univerzitetskih nastavnika U pružanju podrške studentima sa teškoćama
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Podrška odraslim osobama sa intelektualnom ometenošću u uspostavljanju i razvijanju prijateljskih i intimnih veza / Supporting to adults with intellectual disabilities in establishing and developing friendly and intimate relationships
(Društvo defektologa Srbije; Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 2022) -
Fonološka svesnost kod dece mlađeg školskog uzrasta: Preliminarno ispitivanje / Phonological awareness in young school age children: a preliminary investigation
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Kognitivne sposobnosti kod dece sa smetnjama u učenju / Cognitive abilities in children with learning disorders
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2021) -
Komunikološke dimenzije zvuka u tretmanu zatvorenika / Communicological dimensions of sound in the treatment of prisoners
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta / The relationship between speed, accuracy, and reading comprehension in students of younger school age
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Obuke za roditelje osoba sa teškom i dubokom intelektulanom ometenošću / Trainings for parents of persons with severe and profound intellectal disability
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Karakteristike balansa i posture kod osoba sa poremećajem iz spektra autizma – Pregled istraživanja / Characteristics of balance and posture of people with the autism spectrum disorder – research review
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Kriminogeni razvoj i faze prestupničkog ponašanja kod maloljetnika / Criminogenic development and phases of criminal behavior in minors
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021) -
Kreativnost kod osoba s poremećajem iz spektra autizma / Creativity in persons with autism spectrum disorder
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2021) -
Pružanje podrške u okviru prevencije seksualnog nasilja nad osobama s intelektualnom ometenošću / Support needs in domain of sexual violence prevention programs against persons with intellectual disability
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2021) -
Stavovi vršnjaka prema osobama sa poremećajima iz spektra autizma - pregled istraživanja / Peer attitudes toward persons with autism spectrum disorder – literature review
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021) -
Uticaj tretmana reedukacije psihomotorike na kvalitet doživljaja telesne celovitosti kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Influence of psychomotor reeducation treatment on body schema experience in adolescents with mild intellectual disabilities
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)