Преглед Specijalna edukacija i rehabilitacija аутора: "Jablan, Branka"
Приказ резултата 1-12 од 12
-
Attitudes of typically developing children's parents toward inclusive education of visually impaired preschool children / Stavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrasta
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Calendar systems and communication of deaf-blind children / Sistem kalendara i komunikacija slepo-gluve dece
Jablan, Branka; Stanimirov, Ksenija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Cortical visual impairment: Characteristics and treatment / Kortikalno oštećenje vida – karakteristike i tretman
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Jablan, Branka; Žigić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Developmental abilities in children with mild visual impairment / Razvojne sposobnosti dece sa lakšim smetnjama vida
Vučinić, Vesna; Gligorović, Milica; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Didactic modeling in mathematics education in working with children with disabilities / Didaktičko modelovanje nastave matematike u radu sa decom ometenom u razvoju
Jablan, Branka; Kovačević, Jasmina; Teskeredžić, Amela (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Emotional expression of high school students with visual impairments and their typically developing peers / Emocionalna ekspresivnost srednjoškolaca sa oštećenjem vida i njihovih vršnjaka tipičnog razvoja
Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Drinčić, Natalija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
How special education and rehabilitation students perceive self-efficacy for working in inclusive schools / Opažanje samoefikasnosti studenata specijalne edukacije I rehabilitacije za rad u inkluzivnoj školi
Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Vučinić, Vesna; Pešić, Dragana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Objective indicators of quality of life in people with different visual status / Objektivni indikatori kvaliteta života kod osoba s različitim vidnim statusom
Stanimirov, Ksenija; Jablan, Branka; Mijatović, Luka; Grbović, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Social support of educational institutions for students with visual impairments and their families / Društvena podrška obrazovnih ustanova učenicima sa oštećenjem vida i njihovim porodicama
Stanimirović, Dragana; Mijatović, Luka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Theory of mind of the persons with visual impairments: Theoretical explanations and assessment procedures / Teorija uma kod osoba sa oštećenjem vida - teorijska objašnjenja i načini procene
Glumbić, Nenad; Jablan, Branka; Hanak, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Visual impairment in persons with intellectual disability / Oštećenje vida kod osoba sa intelektualnom ometenošću
Stanimirov, Ksenija; Jablan, Branka; Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2018) -
What do special educators for visually impaired persons in Serbia think about inclusive education and how well are they informed? / Šta tiflolozi u Srbiji misle o inkluzivnom obrazovanju i koliko su o tome informisani?
Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Maksimović, Jasna; Srbović, Jelena (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014)