Преглед Specijalna edukacija i rehabilitacija аутора: "Buha, Nataša"
Приказ резултата 1-20 од 20
-
Auditory attention and practical adaptive skills in persons with moderate intellectual disability / Auditivna pažnja i praktične adaptivne veštine kod osoba sa umerenom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Matić, Katarina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017) -
Behavioral problems in people with intellectual disability: Basic facts, incidence and risk factors / Problemi u ponašanju kod osoba sa intelektualnom ometenošću - osnovni pojmovi, učestalost i faktori rizika
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2013) -
Cognitive flexibility in children with mild intellectual disability / Kognitivna fleksibilnost dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Decision making: Analysis of abilities in children with mild intellectual disability by applying the gambling task / Donošenje odluka - analiza sposobnosti kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću primenom kockarskog zadatka
Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Developmental abilities and achievements in Serbian language and mathematics / Razvojne sposobnosti i postignuća u oblastima srpskog jezika i matematike
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Executive functions and intelligence in typically developing children / Egzekutivne funkcije i inteligencija kod dece tipičnog razvoja
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Influence of inhibitory control on planning abilities in children with mild intellectual disability / Uticaj inhibitorne kontrole na sposobnost planiranja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Inhibitory control as a behavioral problem factor in children with mild intellectual disability / Inhibitorna kontrola kao činilac problema u ponašanju kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2013) -
Inhibitory control as a factor of adaptive functioning of children with mild intellectual disability / Inhibitorna kontrola kao činilac adaptivnog funkcionisanja dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Odnos tehnike čitanja i fine motorike kod učenika mlađeg školskog uzrasta / The relationship between reading skills and fine motor abilities in younger school-age children
Buha, Nataša; Banković, Slobodan; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Planning ability in children with mild intellectual disability / Sposobnost planiranja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Problem solving verbal strategies in children with mild intellectual disability / Verbalne strategije rešavanja problema kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2013) -
Receptive speech in children from six to nine years of age / Razumevanje govora kod dece od šest do devet godina
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Dobrota-Davidović, Nada (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2018) -
Relation between achievements on Acadia test of developmental abilities and intelligence in younger school children / Odnos postignuća na Akadija testu razvojnih sposobnosti i inteligencije kod dece mlađeg školskog uzrasta
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Relationship between working memory and intellectual functioning in children with mild intellectual disability / Povezanost radne memorije i intelektualnog funkcionisanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Selective attention and inhibition in young school-aged children / Selektivna pažnja i inhibicija kod dece mlađeg školskog uzrasta
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Teacher assessment of students' motivation and learning potentials / Nastavnička procena učeničke motivacije i potencijala za učenje
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Verbal fluency in children with intellectual disability: Influence of basic executive components / Verbalna fluentnost kod intelektualno ometene dece - uticaj osnovnih egzekutivnih komponeneti
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Verbal fluency in children with mild intellectual disability / Verbalna fluentnost kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Verbal fluency task performance in persons with moderate intellectual disability / Postignuće osoba sa umerenom intelektualnom ometenošću na zadacima verbalne fluentnosti
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Dučić, Bojan; Kaljača, Svetlana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2018)