Radovi istraživača / Researcher's publications: Recent submissions
Prikaz rezultata 21-40 od 4339
-
Emocionalna inteligencija kao crta ličnosti i profesionalno sagorevanje vaspitača / Emotional Intelligence as a Personality Trait and Burnout among Preschool Teachers
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2023) -
Programi podrške za siblinge dece sa smetnjama u razvoju: Pregled literature / Support programs for siblings of children with disabilities: a literature review
(Društvo defektologa Srbije i Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Cultural competencies in education: Results from self-assessment of high school teachers / Kulturalne kompetencije u obrazovanju: rezultati samoprocene nastavnika srednje škole
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Teachers’ disciplinary practices and prosocial behavior in high school students
(University of Niš, Faculty of Philosophy, Department of Psychology, 2023) -
Socijalno – relacioni model ometenosti Carol Thomas i njegov značaj za studije ometenosti / Socio-relational Model of Disability by Carol Thomas and its Significance for Disability Studies
(Viktimološko društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Specifični poremećaj matematičkih veština – implikacije za ranu procenu i tretman
(Udruženje logopeda Srbije, 2023) -
Specifičnost simptoma depresije i anksioznosti kod odraslih Osoba sa oštećenjem sluha / Specificity of symptoms of depression and anxiety In adults with hearing loss
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Nutritional Impact on Brain Function: Food for Thought, Emotions and Wellbeing
(Western Serbia Academy of Applied Studies, 2023) -
Tipovi grešaka u imenovanju kod osoba sa afazijom / Types od naming errors in person with aphasia
(Srpska logopedska asocijacija, 2023) -
Životne navike kod osoba sa strabizmom / Life habits in people with strabismus
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Tip stanovanja kao faktor samoodređenja osoba sa umerenom intelektualnom ometenošću / Type of housing as a factor of self-determination in persons with moderate intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Procena kvaliteta života kod osoba sa afazijom: implikacije za tretman / Assessment of the quality of life in persons with aphasia: implications for treatment
(Srpska logopedska asocijacija, 2023) -
The Necessity of Application of Control Measurement in Therapy of Persons with Brain Injury
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Samoprocena angažovanja učenika sa smetnjama u razvoju u školskom kontekstu / Self-assessment of the engagement of students with disabilities in the school context
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2023) -
The relationship between risk factors and speech-language disorders in children aged four to six years / Odnos riziko faktora i govorno-jezičkih poremećaja kod djece uzrasta od četiri do šest godina
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Kvalitet glasa kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem / Voice quality in children with specific language Impairment
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Значај примене задатака семантичке флуентности у процени језичких способности деце предшколског узраста / Тhe importance of using semantic fluency tasks in assessing language abilities of preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Eтиологија дисфонија у детињству и фактори ризика за њено настајање / Etiology of dysphonia in childhood and risk factors for its occurence
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)