Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 257
Viktimizacija studenata u sajber prostoru: Iskustva iz Srbije / Students' experience in cyberspace: experiences from Serbia
(Kriminalističke temeKriminalističke teme
Zbornik radova, 2019)
Inspiracija za rad i problem koji se radom oslovljava: Život savremenog čoveka neza-misliv je bez sredstava savremene tehnologije. Pored nespornih prednosti života u eri digitalizacije, sajber prostor predstavlja ujedno i ...
IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'
(Društvo defektologa Srbije, 2019)
Projekat IPA+ (Inkluzija za osobe sa autizmom u Evropi. Ka
specijalizovanom modelu obuke za profesionalce) ustanovio je referentnu tačku
za obuku svih stručnjaka koji rade sa osobama sa poremećajem iz spektra autizma,
nezavisno ...
Samoprocena nivoa i intenziteta fizičkih aktivnosti osoba sa oštećenjem vida dobijena primenom međunarodnog upitnika o fizičkoj aktivnosti / Self-assessment of the level and intensity of physical activities of visually impaired persons using the international physical activity questionnaire
(Beograd : Univerzitet,
Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja, 2019)
Fiziološka optika
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (ICF), 2019)
Vid, odnosno naša vizuelna percepcija, plod je složene, ali korisne interakcije
između oka i svetlosti. Prvi korak se može definisati kao optički i on ima za
cilj da optički sistem oka formira sliku posmatranih predmeta ...
Odnos akademske samoefikasnosti i anksioznosti kod osoba sa lakom i umerenom intelektualnom ometenošću / The relation between academic Self-efficacy and anxsiety in Persons with mild and moderate Intellectual disability
(Nacionalni naučni skup
„edukativna i rehabilitaciona podrška detetu, porodici i instituciji”
Zbornik radova, 2019)
Cilj istraživanja je utvrđivanje odnosa akademske samoefikasnosti i anksi-
oznosti kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću (LIO) i umerenom
intelektualnom ometenošću (UIO).
Uzorkom je obuhvaćeno 72 ispitnika sa ...
Povezanost između motoričkih sposobnosti i fizičke aktivnosti kod dece sa smetnjama u razvoju / The relationship between motor abilities and physical activities in children with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2019)
Motoričke sposobnosti su izuzetno značajne za svako dete. Ukoliko je dete motorički
sposobno, onda će biti spremno i da aktivno participira u igri, sportskim
ili rekreativnim aktivnostima. Cilj rada je bio da se utvrdi ...
Self-care in children with mild cognitive impairements / Samopomoć kod dece s blažim kognitivnim deficitom
(IKM – Skopje, 2019)
Self-care is an area that aims to develop habits, knowledge and attitudes in helping one self. Children of the typical population adopt these skills by observing the activities of their parents or caregivers. In children ...
Prevencija alergijskog rinitisa kod dece školskog uzrasta / Prevention of allergic rhinitis in school-age children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019)
Prevention of allergic rhinitis (AR) involves
primary, secondary and tertiary preventive
measures. Causes for the early onset of AR may
bepoor maternal habits during pregnancy
(smoking, drinking, intoxicants, etc.) ...
Kućne posete - podrška deci sa smetnjama u razvoju i njihovim porodicama
(Društvo defektologa Srbije, 2019)
Kućne posete porodici od strane profesionalaca različitih profila
su prepoznata domaća i međunarodna praksa u radu sa porodicama dece sa smetnjama
u razvoju. Međutim, u prethodnom periodu uočavamo da se ne praktikuju u ...
Udruženost motoričkih i jezičkih smetnji sa razvojnim poremedajem koordinacije i dece sa specifičnim jezičkim poremedajem / Comorbidityof language and motor difficulties in children with developmental coordination disorder and children with specific language impairment
(Centar modernih znanja, Banja Luka, 2019)
Razvojni poremećaj koordinacije i specifični jezički poremećaj predstavljaju dva najčešća poremećaja razvojne dobi.Iako je u definicijama oba poremećaja istaknuto specifično funkcionisanje u domenu motoričkog, odnosno ...