Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-6 od 6
Fear of COVID-19 in primary school teachers: A survey study in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2022)
The advent of COVID-19 worldwide has led to consequences for people’s health, both physical and psychological, such as fear and anxiety. Following their important role in the fast adjustment of the education system, teachers ...
Alati za onlajn učenje kao sredstva za izvođenje nastave tokom pandemije / Online learning tools as a means of teaching during a pandemic
(Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposaviću, 2022)
Pandemija virusa KOVID-19 dovela je do nužne implementacije nastave na daljinu posredstvom korišćenja digitalnih tehnologija i alata za onlajn učenje. Iako su institucije zadužene za kvalitet obrazovanja i vaspitanja u ...
Izazovi obrazovno-vaspitnog procesa u „novoj normalnosti“: perspektiva nastavnika osnovnih škola
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, 2022)
U uslovima pandemije nastavnici se suočavaju sa višestrukim teškoćama na planu ostvarivanja obrazovno-vaspitne funkcije škole. Za potrebe sagledavanja izazova nastavnika prilikom organizovanja obrazovno-vaspitnog procesa ...
Teachers’ coping strategies regarding the pandemic: Connections with fear of COVID-19 and teachers’ mental wellbeing
(University of Niš, Faculty of Philosophy, 2022)
Responses to the COVID-19 pandemic have put the schools and their staff in the frontlines, creating a long list of new stressors for teachers to deal with. Respecting the challenges of pandemic education, a group of ...
Nastavne prakse koje promovišu socijalnoemocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanja
(Beograd : Filozofski fakultetBeograd : Institut za pedagogiju i andragogijuBeograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022)
Proces socijalno-emocionalnog učenja ocenjuje se važnim faktorom akademskog postignuća,pozitivnog socijalnog ponašanja i adekvatnog emocionalnog funkcionisanja učenika.Uvažavajući značaj primene nastavnih praksi koje ...
Zadovoljstvo poslom kod nastavnika osnovnih škola u vreme pandemije / Job satisfaction of primary school teachers during the pandemic
(Univerzitet u Novom Sadu – Pedagoški fakultet u Somboru, 2022)
Uvažavajući specifičnosti pandemijskog obrazovanja, koje je pred nastavnike
postavilo brojne izazove na planu ostvarivanja obrazovno-vaspitnih ciljeva, realizovano
je istraživanje sa ciljem sagledavanja profesionalnog ...