rFASPER - Repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Pregled zapisa
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću

Thumbnail
2018
bitstream_5917.pdf (313.9Kb)
Autori
Glumbić, Nenad
Brojčin, Branislav
Đorđević, Mirjana
Konferencijski prilog (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Nedovoljno poznavanje engleskog jezika suočava odrasle osobe sa ometenošću sa brojnim barijerama u ostvarivanju komunikacije, pronalaženju posla na međunarodnom tržištu rada i kvalitetnijem provođenju slobodnog vremena. Stoga je i pokrenuta inicijativa da se kreira virtuelno okruženje za učenje engleskog jezika, kako u formalnom, tako i u neformalnom obrazovnom sistemu, koje bi bilo namenjeno odraslim osobama sa različitim oblicima ometenosti. Cilj ovog projekta je da se, u skladu sa principima univerzalnog dizajna, kreira platforma čiji bi se elementi mogli prilagođavati individualnim stilovima i mogućnostima pojedinačnih korisnika. U istraživanju, osim Univerziteta u Burgosu koji je koordinator čitavog projekta, učestvuju i univerziteti Aveira iz Portugala, Galati iz Rumunije, Dablin iz Irske, kao i Univerzitet u Beogradu (FASPER). Osim visokoškolskih ustanova u rad na projektu uključene su i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. ...Očekujemo da će se nakon kreiranja i testiranja platforme stvoriti sistem sa samostalno učenje engleskog jezika, prilagođen korisnicima sa različitim funkcionalnim ograničenjima. Takva platforma bi se, uz određene adaptacije, mogla koristiti i za učenje drugih jezika. Verujemo da bi ovakvo iskustvo bilo podsticajno i za reformu tradicionalne univerzitetske nastave u procesu kreiranja virtuelnih kampusa i novih pristupa učenju zasnovanih na savremenim tehnologijama.

Ključne reči:
platforma / ometenost / učenje / univerzalni dizajn
Izvor:
Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije, 2018, 81-81
Izdavač:
  • Društvo defektologa Srbije

ISBN: 978-86-84765-54-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2847
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institucija/grupa
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Glumbić, Nenad
AU  - Brojčin, Branislav
AU  - Đorđević, Mirjana
PY  - 2018
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2847
AB  - Nedovoljno poznavanje engleskog jezika suočava odrasle osobe sa
ometenošću sa brojnim barijerama u ostvarivanju komunikacije,
pronalaženju posla na međunarodnom tržištu rada i kvalitetnijem
provođenju slobodnog vremena. Stoga je i pokrenuta inicijativa da se
kreira virtuelno okruženje za učenje engleskog jezika, kako u formalnom,
tako i u neformalnom obrazovnom sistemu, koje bi bilo namenjeno
odraslim osobama sa različitim oblicima ometenosti. Cilj ovog projekta
je da se, u skladu sa principima univerzalnog dizajna, kreira platforma
čiji bi se elementi mogli prilagođavati individualnim stilovima i
mogućnostima pojedinačnih korisnika. U istraživanju, osim
Univerziteta u Burgosu koji je koordinator čitavog projekta, učestvuju i
univerziteti Aveira iz Portugala, Galati iz Rumunije, Dablin iz Irske,
kao i Univerzitet u Beogradu (FASPER). Osim visokoškolskih ustanova u
rad na projektu uključene su i specijalizovane agencije koje se bave
programiranjem i univerzalnim dizajnom. Očekujemo da će se nakon
kreiranja i testiranja platforme stvoriti sistem sa samostalno učenje
engleskog jezika, prilagođen korisnicima sa različitim funkcionalnim
ograničenjima. Takva platforma bi se, uz određene adaptacije, mogla
koristiti i za učenje drugih jezika. Verujemo da bi ovakvo iskustvo bilo
podsticajno i za reformu tradicionalne univerzitetske nastave u
procesu kreiranja virtuelnih kampusa i novih pristupa učenju zasnovanih
na savremenim tehnologijama.
PB  - Društvo defektologa Srbije
C3  - Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije
T1  - Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću
EP  - 81
SP  - 81
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847
ER  - 
@conference{
author = "Glumbić, Nenad and Brojčin, Branislav and Đorđević, Mirjana",
year = "2018",
abstract = "Nedovoljno poznavanje engleskog jezika suočava odrasle osobe sa
ometenošću sa brojnim barijerama u ostvarivanju komunikacije,
pronalaženju posla na međunarodnom tržištu rada i kvalitetnijem
provođenju slobodnog vremena. Stoga je i pokrenuta inicijativa da se
kreira virtuelno okruženje za učenje engleskog jezika, kako u formalnom,
tako i u neformalnom obrazovnom sistemu, koje bi bilo namenjeno
odraslim osobama sa različitim oblicima ometenosti. Cilj ovog projekta
je da se, u skladu sa principima univerzalnog dizajna, kreira platforma
čiji bi se elementi mogli prilagođavati individualnim stilovima i
mogućnostima pojedinačnih korisnika. U istraživanju, osim
Univerziteta u Burgosu koji je koordinator čitavog projekta, učestvuju i
univerziteti Aveira iz Portugala, Galati iz Rumunije, Dablin iz Irske,
kao i Univerzitet u Beogradu (FASPER). Osim visokoškolskih ustanova u
rad na projektu uključene su i specijalizovane agencije koje se bave
programiranjem i univerzalnim dizajnom. Očekujemo da će se nakon
kreiranja i testiranja platforme stvoriti sistem sa samostalno učenje
engleskog jezika, prilagođen korisnicima sa različitim funkcionalnim
ograničenjima. Takva platforma bi se, uz određene adaptacije, mogla
koristiti i za učenje drugih jezika. Verujemo da bi ovakvo iskustvo bilo
podsticajno i za reformu tradicionalne univerzitetske nastave u
procesu kreiranja virtuelnih kampusa i novih pristupa učenju zasnovanih
na savremenim tehnologijama.",
publisher = "Društvo defektologa Srbije",
journal = "Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije",
title = "Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću",
pages = "81-81",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847"
}
Glumbić, N., Brojčin, B.,& Đorđević, M.. (2018). Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije
Društvo defektologa Srbije., 81-81.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847
Glumbić N, Brojčin B, Đorđević M. Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije. 2018;:81-81.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847 .
Glumbić, Nenad, Brojčin, Branislav, Đorđević, Mirjana, "Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog odraslim osobama sa ometenošću" in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije (2018):81-81,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2847 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu rFASPER | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu rFASPER | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB