Приказ основних података о документу
Edukativna i klinička orjentacija u somatopediji
dc.creator | Nikolić, Snežana | |
dc.creator | Ilić-Stošović, Danijela | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:27:55Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:27:55Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1452-7367 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/276 | |
dc.description.abstract | U ovom radu pokreću se osnovna pitanja vezana za proces profesionalne pripreme defektologa za rad sa osobama sa motoričkim poremećajima. Polazeći od ključnog pitanja: da li somatoped edukuje ili rehabilituje? Temeljno su analizirana dva, neraskidivo povezana, aspekta profesionalnog rada specijalnog edukatora i rehabilitatora u oblasti somatopedije. Pri tome, opštu paradigmu u pristupu osobama sa motoričkim poremećajima određuje zajednički polazni princip: otkrivanje sposobnosti, nasuprot upornom insistiranju na popravljanju nesposobnost ili, uz prevazilaženje limitirajućih okvira bio-medicinskog modela ometenosti. . | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Specijalna edukacija i rehabilitacija | |
dc.subject | specijalni edukator i rehabilitator | sr |
dc.subject | somatoped | sr |
dc.subject | klinička i edukativna orijentacija | sr |
dc.title | Edukativna i klinička orjentacija u somatopediji | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 145 | |
dc.citation.issue | 1-2 | |
dc.citation.other | (1-2): 135-145 | |
dc.citation.rank | M52 | |
dc.citation.spage | 135 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_276 | |
dc.type.version | publishedVersion |
Документи
Датотеке | Величина | Формат | Преглед |
---|---|---|---|
Уз овај запис нема датотека. |